Η Μόνικα με τον Κ. κάθονται στο μπαρ του «Μοναχικού Λύκου» με δύο γεμάτα ποτήρια μαύρης μπύρας, σχεδόν απείραχτα από τη στιγμή που τους τα έφερε η ψηλή μπαργούμαν με τα δερμάτινα. Η Μόνικα μετά τις οδηγίες του Μήτσου μοιάζει πλήρως προσαρμοσμένη με το περιβάλλον. Ψηλοτάκουνες γόβες, ένα μίνι που δεν αφήνει τίποτα στη φαντασία και ένα ντεκολτέ που ακόμα και αόμματος θα το πρόσεχε. Στο δεξί της χέρι φοράει μια σειρά βραχιόλια που κουδουνίζουν κάθε φορά που διορθώνει τα τσουλουφάκια των μαλλιών της. Ο Κ. φοράει ένα κολλητό τζιν που ενισχύουν ακόμη περισσότερο την εικόνα των προσόντων του και ένα άσπρο T-shirt. Δείχνει χαλαρός και έχει μπει και αυτός στο ρόλο του γοητευτικού, ακαταμάχητου άντρα που έχει δίπλα του την πιο ωραία γυναίκα του κόσμου. Ωστόσο κάτι στη μεταξύ τους χημεία φαίνεται να μη λειτουργεί. Αν τους παρατηρούσε κανείς θα καταλάβαινε σίγουρα πως οι δυο τους δεν είναι καν φίλοι. Μοιάζουν περισσότερο με άγνωστους που περιμένουν να περάσουν συνέντευξη για να προσληφθούν σε κάποια δουλειά.
«Να δεις που δε θα έρθει τελικά και τζάμπα έχουμε στηθεί τόση ώρα» λέει ανήσυχη η Μόνικα στον Κ. και σηκώνει το ποτήρι της για να βρέξει λίγο τα χείλη της. «Θα έρθει, μην τρελαίνεσαι. Από τις περιγραφές του Μήτσου, αυτοί οι τρεις στη γωνία του μπαρ είναι η παρέα του. Δε μου γεμίζουν το μάτι. Υποπτεύομαι ότι ο Χ. είναι μπλεγμένος σε περίεργα κυκλώματα και αυτή η δήθεν επιχείρησή του είναι η κάλυψή του».
«Αχ, δεν μπορώ άλλο με τα σενάρια σας, ειλικρινά. Ένας άντρας που απάτησε τη γυναίκα του, όπως τόσοι άλλοι. Ποιος δεν το έχει κάνει στις μέρες μας;»
«Εγώ» της απαντάει με φυσικότητα ο Κ. και το χαμόγελο του αστράφτει μέσα στους καπνούς που τον περιτριγυρίζουν. Δεν προλαβαίνει όμως να δεχτεί κάποια ειρωνική αντίδραση. Νιώθει ξαφνικά τη Μόνικα να πετάγεται πάνω του και να τον αγκαλιάζει σφιχτά από τη μέση, έτσι όπως κάθεται. Νιώθει τη ζεστασιά του στήθους της πάνω στο δικό του, την ανάσα της καυτή κάτω απ' τα χείλη του. Τα μάτια της είναι τόσο κοντά στα δικά του και ο κώλος της βρίσκεται χωρίς να το έχει καταλάβει κάτω από την παλάμη του. Τον φιλάει παθιασμένα. Το μόριο του σηκώνεται, γίνεται σκληρό.
CZYTASZ
Dilemma
RomansΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...