Μέρα 66η: 4 Μαΐου

456 51 11
                                    

H Nτι τα έχει βάλει με όλους. Είναι τόσο νευριασμένη που μια κουβέντα παραπάνω να της πουν θα χαστουκίσει όποιον βρει μπροστά του. Από χτες που της είπαν ότι θα πρέπει με κάποιο μαγικό τρόπο να κερδίσει τη συμπάθεια του Κ. είναι έξαλλη και τα νεύρα της κοντεύουν να σπάσουν. Βλέπει τον Μήτσο που είναι έτοιμος να ανοίξει το στόμα του και τον προλαβαίνει, βάζοντας τις φωνές.

«Μη μιλήσεις! Εσύ, μην τολμήσεις να μιλήσεις, Μητσάκο! Δική σου ιδέα είναι αυτό το κωλοσχέδιο και δική σου ιδέα είναι να με βάλετε στο στόμα του λύκου. Έχετε ιδέα τι θα μας κάνει, αν ανακαλύψει τι κάνουμε; Θα πληρώσει κανένα μπράβο να μας κάνει τόπι στο ξύλο, αν δεν το κάνει ο ίδιος με τα μπράτσα που έχει».

«Αυτό είναι, Ντι! Είσαι ιδιοφυΐα! Τα μπράτσα!» φωνάζει ο Μήτσος και η Ντι τον πλησιάζει και τον χαστουκίζει με δύναμη.

«Τι κάνεις μωρέ; Τρελάθηκες;»

«Σου είπα να μη μιλήσεις; Στο είπα. Τι μιλάς τότε;» του λέει και η Μόνικα με τον Κ. ξεκαρδίζονται με το σκηνικό που εκτυλίσσεται μπροστά τους.

«Εσείς τι γελάτε; Ωραίοι είστε! Άντε μην πιάσει το στόμα μου και εσάς! Μονικάκι, για την πάρτη σου τα τραβάμε όλα. Δε μιλάω, δε μιλάω, αλλά εσύ, κυρία! Κάθεσαι και απολαμβάνεις τους καρπούς του παράλογου σχεδίου του Μήτσου».

«Ντι, άκουσε με. Είναι πάρα πολύ απλό. Με αυτό που είπες, διευκολύνεις πάρα πολύ τα πράγματα και το σχεδιάγραμμα προσέγγισης που είχα ετοιμάσει δε χρειάζεται να εφαρμοστεί. Θα ξεκινήσεις γυμναστήριο! Στο γυμναστήριο που πηγαίνει ο Χ. Δεν είναι κάτι κακό. Έτυχε να γραφτείς στο ίδιο γυμναστήριο με εκείνον. Και να μάθει ότι είστε φίλες με τη Μόνικα, εσύ θα πεις ότι ήταν απλή σύμπτωση. Τι μπορεί να σου κάνει δηλαδή;»

Η Ντι τον κοιτάζει με ένα βλέμμα που δηλώνει ξεκάθαρα ότι η υπομονή της έχει εξαντληθεί. Δε φτάνουν όλα τα άλλα, τώρα πρέπει να τρέχει και στα γυμναστήρια που όλοι τους ξέρουν ότι και μόνο ως χώροι της φαίνονται αποκρουστικοί.

«Έλα, Ντι. Πες το ναι, θα έχει πλάκα! Και στο κάτω κάτω θα βοηθήσεις την καλύτερή σου φίλη. Δε χρειάζεται να πιεστείς! Αν το μετανιώσεις, φεύγεις, δε σου έχει βάλει κανείς το μαχαίρι στον λαιμό. Λοιπόν, είσαι σύμφωνη, το ξεκινάμε;»

«Δεν ξέρω».


DilemmaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt