Μέρα 98η: 5 Ιουνίου

366 50 11
                                    

Το θυροτηλέφωνο χτυπά ξανά και ξανά, λες και ένα παιδάκι θέλει να της κάνει φάρσα σπάζοντας της παράλληλα τα νεύρα. Η Ντι που έχει αρχίσει να γυμνάζεται ακόμα και μέσα στο σπίτι σηκώνεται από το στρώμα γυμναστικής και σκέφτεται αν προλαβαίνει να αλλάξει ρούχα μέχρι να ανέβει ο Μήτσος που τον ακούει να λέει ασυναρτησίες στο ακουστικό. Το μπλουζάκι της είναι λουσμένο μέσα στον ιδρώτα και νιώθει άβολα που θα τη δει έτσι.

Όμως όταν του ανοίγει την πόρτα εκείνος πέφτει πάνω της και την αγκαλιάζει. Τη σηκώνει στον αέρα και σβουρίζουν τρεις φορές γύρω γύρω πριν την ξαναφήσει κάτω. Έχει να τον δει τόσο χαρούμενο απ' όταν ξαναήρθαν σε σχέση και απορεί με την αλλαγή.

«Έφερα πάλι τις πιτζάμες μου, έχουμε να πούμε πάρα πολλά σήμερα»

«Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σου ανέβει στο κρεβάτι» του απαντά εκείνη και του ζητά συγγνώμη που τη βρίσκει σε αυτήν την κατάσταση.

«Θα ανέβω σε κρεβάτι αλλά δε θα είναι το δικό σου» της απαντά και το χαμόγελο παραμένει διάπλατο στο πρόσωπό του.

«Σε ποιου το κρεβάτι;» ρωτάει η Ντι όλο έκπληξη. «Άντε ευλογημένε, πες! Με έσκασες».

«Σε ποιας να ρωτάς καλύτερα. Γνώρισα μια κοπέλα χτες, κούκλα, δυναμική, προσγειωμένη. Σαν και εσένα καμάρι μου όμορφο» της λέει και της δίνει μια τσιμπιά στον πωπό.

«Είμαι εγώ κούκλα, δυναμική, προσγειωμένη; Έλα, άσε το δούλεμα τώρα και πες γιατί είσαι τόσο χαρούμενος».

«Δεν κάνω πλάκα. Γνώρισα την κοπέλα των ονείρων μου, για την ακρίβεια τον άνθρωπο των ονείρων μου».

«Μητσάκο, λες αλήθεια; Ερωτεύτηκες; Μητσάκο, αυτό θέλει πίτσα, πίτσα διαίτης για την ακρίβεια, γιατί έχω αρχίσει να κουτσοπροσέχω! Δώσε μου πέντε λεπτά να κάνω ένα ντουζάκι και επιστρέφω να φτιάξω μια πρόχειρη ζύμη στο πι και φι».

«Άσε τις ζύμες τώρα και κάτσε να σε δω. Πήγαινε εσύ για ντους και θα παραγγείλω κάτι ελαφρύ απ' έξω. Κερνάω απόψε εγώ».

«Καλά, καλά πηγαίνω. Πες μου μόνο πως τη λένε».

«Είναι υπέροχη, υπέροχη σε όλα! Τη λένε Μαργαρίτα και είναι ακτιβίστρια».

«Ακτιβίστρια; Δηλαδή, συγγνώμη, έτσι συστήνεται στον κόσμο;"Xαίρω πολύ, Μαργαρίτα, ακτιβίστρια";»

«Ντι, κόψε το δούλεμα. Μόλις γύρισε από την Αφρική για μια υπόθεση καταπάτησης ανθρώπινων δικαιωμάτων».

«Μητσάκο, καλός άνθρωπος να είναι και να σ' αγαπάει. Γιατί το αξίζεις όσο κανείς άλλος!»


DilemmaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant