Μέρα 65η: 3 Μαΐου

414 52 6
                                    

«Συγγνώμη, αν σας έκανα να νιώσετε άσχημα χτες» λέει ο Μήτσος και κάθεται ανάμεσα στη Μόνικα και στη Ντι στο συνηθισμένο καφέ συνάντησής τους. Ο σερβιτόρος που τους έχει μάθει πια τους χαιρετά εγκάρδια και φεύγοντας η Μόνικα δεν αντέχει να μη σχολιάσει τον κώλο του. «Τουλάχιστον τώρα, Μήτσο, θα μπορείς να σχολιάζεις και εσύ μαζί μας ανδρικούς κώλους» λέει και γελάει μόνη της. Ο Κ. την κοιτάζει με απορία, ενώ η Ντι δαγκώνεται με το άκομψο αστείο. Ο Μήτσος όμως θα της χαμογελάσει αχνά, γιατί δε θέλει να τη στεναχωρήσει. Η Ντι γνωρίζει πως ο Κ. νιώθει όντως άσχημα και πως σίγουρα είναι αυτός που επέβαλλε στον Μήτσο να ζητήσει συγγνώμη. «Ο Άκης είναι συμπαθητικότατος και είναι πολύ ωραίο παιδί» του λέει η Ντι «δεν ενόχλησε κανέναν μας, ίσα ίσα, είναι αστείος και έχει τόσα να συζητήσει κανείς μαζί του». Ο Μήτσος της κλείνει το μάτι. Η παρουσία της σε αυτήν την παρέα είναι τόσο καθησυχαστική, τόσο τονωτική για εκείνον.

«Λοιπόν, ας συγκεντρωθούμε στο λόγο για τον οποίο μαζευτήκαμε σήμερα έδω. Το σχέδιο "Μόνικα" μπαίνει σε νέα βάση. Αξιολογούμε για αρχή τα μηνύματα που της έστειλε ο Χ. Νομίζω πως το δόλωμα λειτούργησε τέλεια και το ψάρι πιάστηκε, απλά πρέπει με κάποιον τρόπο να σιγουρέψουμε ότι δε θα ξαναγλιστρήσει πίσω στα γλυκά νερά. Πρέπει με κάποιον τρόπο να μάθουμε αν όντως είναι αποφασισμένος να χωρίσει, διαφορετικά όλα αυτά τα μηνύματα είναι απλές εκρήξεις εγωισμού. Αν υπάρχει έστω μια υπόνοια να το κάνει, τότε πρέπει να εντατικοποιήσουμε τις προσπάθειές μας. Πρέπει με κάποιον τρόπο να μάθουμε τον ψυχισμό αυτού του ανθρώπου» τους εξηγεί ο Μήτσος. Η Ντι χασμουριέται, η όλη υπόθεση της φαίνεται ήδη βαρετή, αλλά βρίσκεται εκεί εξαιτίας της φιλίας της με τη Μόνικα. «Μεγάλη η χάρη σου, αντί το παιδί τώρα να είναι με τη σχέση του, κάθεται εδώ και αναλύει στρατηγικές για το πώς θα κερδίσεις τον αποτυχημένο. Αχ, ρε Μονικάκι, αχ» σκέφτεται η Ντι και πίνει μια γουλιά καφέ για να ξυπνήσει.

«Το θέμα είναι ότι ούτε εγώ, ούτε η Μόνικα μπορούμε να προσεγγίσουμε φιλικά τον Χ. Φυσικά ούτε ο Κ. Οπότε στο σχέδιο που θα τελειοποιήσω σήμερα και θα σας ανακοινώσω αύριο, καταλαβαίνετε ποιος θα αναλάβει τα ηνία. Η Ντι.»


DilemmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin