Μέρα 103η: 10 Ιουνίου

348 46 10
                                    

H Mόνικα περνάει έξω από την επιχείρηση του Χ., μπας και τον δει να βγαίνει, να τον χαζέψει για λίγο. Πάλι τα ίδια. Έρχεται και εξαφανίζεται, της γεμίζει τη μνήμη του κινητού με μηνύματα, όμως η δικιά της αρχίζει να αδειάζει από εικόνες με εκείνην και εκείνον μαζί. Δεν μπορεί άλλο έτσι. Δε γίνεται να ζει στην αβεβαιότητα που ο Χ. επιλέγει πότε θα γίνει αγάπη, πότε θα γίνει σταθερότητα και ασφάλεια. Μετά στα ρουθούνια της φτάνει η σαγηνευτική μυρωδιά του Κ., η χτεσινή γεμάτη μέρα που είχαν. Οι αγκαλιές και τα φιλιά στα μάγουλα όταν κέρδισε την αντίπαλη ομάδα, έστω και ύπουλα, η τρυφερή του ματιά, το χάδι στα μαλλιά για να της τινάξει τάχα ένα σκουπιδάκι που είχε μπλεχτεί ανάμεσά τους. Εκείνος είναι μια σταθερή πηγή σιγουριάς στο πλευρό της, είναι όμορφος και καλός. Γιατί να μη δοκιμάσει μαζί του; Γιατί κάθεται και περιμένει σαν την ηλίθια τον Χ. να κατέβει για να του πει έστω ένα γεια, ενώ μπορεί να έχει άπειρες κουβέντες με τον Κ. Λίγο πριν βγει έξω από το κτίριο ο Χ., η Μόνικα αποφασίζει να φύγει.

Ανάμεσα σε δύο άντρες ταξιδεύει και η σκέψη της Ντι. Ό,τι είναι για τη Μόνικα ο Χ. είναι για τη Ντι ο Κ. Μια πηγή ανασφάλειας, που αδίκως θα επενδύσει πάνω της αν τυχόν το επιχειρήσει. Ενώ ο Σίμος είναι σαν άγγελος, γλυκός και προσγειωμένος. Θυμάται πως έτρεξε να τη βοηθήσει όταν γλίστρησε και έπεσε μετά το απότομο χτύπημα της Μόνικα.

Της έδωσε το τηλέφωνό του και της είπε ότι δε θα την ενοχλήσει και ότι θα χαιρόταν πολύ να τον πάρει. Εκείνη κρατάει στο χέρι της το χαρτάκι με το νούμερό του και το κουνάει με δισταγμό δεξιά και αριστερά. Τι έχει να χάσει έξαλλου; Μια βόλτα θα πάνε, να γνωριστούν καλύτερα. Χωρίς προσδοκίες. Μια απλή βόλτα. Δεν υπάρχει λόγος να το καθυστερεί.

«Ναι, γεια σου. Η Ντι είμαι. Τι λες να πάμε για ένα καφεδάκι;»

«Σε ένα λεπτό θα είμαι εκεί.» της απαντά και την ξαφνιάζει, χωρίς να μπορεί να προσδιορίσει αν το ξάφνιασμα είναι θετικό ή αρνητικό. «Ποιος είναι; Ο Σούπερμαν και θα είναι σε ένα λεπτό εδώ;» αναρωτιέται και ξεσπάει σε γέλια με το που κλείνει το τηλέφωνο.


DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora