Mέρα 170η: 16 Αυγούστου

225 24 2
                                    

"Πες ό,τι ξέρεις. Τελείωνε, ξέρνα ό,τι ξέρεις" λέει ο Χ. στον άτυχο νεαρό που έχει στη δούλεψή του. Τον έχει γραπώσει από τον γιακά της μπλούζας του και εκείνος αδυνατεί ακόμη και να μιλήσει. Ο Χ. ηρεμεί, χαλαρώνει τη γροθιά του και ο νεαρός αφού πάρει δυο τρεις βαθιές ανάσες του εξηγεί ξεψυχισμένα τι μπόρεσε να μάθει.

"Ώστε το αυτοκινήτο τους το έχουν αφήσει στου Χρήστου. Κοίτα να δεις όταν τον βοηθούσα να το φτιάξει, ότι θα μου φαινόταν χρήσιμος. Μου χρωστάει, θα μου κάνει σίγουρα την εξυπηρέτηση που θα του ζητήσω. Ψάξε στην αντζέντα μου, Χρήστος Λουκουμάς" του λέει και όταν τον βλέπει να γελάει με το επώνυμο του "φίλου" του του ρίχνει μια καρπαζιά στον λαιμό που θα μπορούσε να τον αφήσει ανάπηρο. "Τελείωνε" του λέει, ενώ το παιδί δεν έχει αρχίσει καν το ψάξιμο.

Με το που βρίσκει τον αριθμό του, ο Χ. δε χάνει καιρό. Τηλεφωνεί και αρχίζει τα γλυκόλογα στον Χρήστο. Εκείνος ξέρει πως ο Χ. δεν τα συνήθιζει αυτά και αρχίζει αμέσως τις απολογίες.

"Χ. σου έχω υποσχεθεί πως μέσα στον επόμενο μήνα θα σε ξοφλήσω. Οι δουλειές πηγαίνουν καλύτερα τελευταία παρά την κρίση, κάνω ό,τι μπορώ για να φανώ συνεπής" του λέει αναλογιζόμενος το σημαντικό δάνειο του Χ. που χωρίς αυτό δε θα μπορούσε να ανοίξει την επιχείρησή του.

"Έλα, ρε Χρηστάκη. Πώς κάνεις έτσι; Μα δε μ' ακούς πόσο καλή διάθεση έχω; Με πετυχαίνεις σε πολλή καλή διάθεση. Τόσο καλή, που αν μου δώσεις τη δυνατότητα να κάνω κάτι που θέλω, την ξεχνάμε την τελευταία δόση".

"Τι; Ό,τι περνάει απ' το χέρι μου θα το κάνω" του απαντάει απερίσκεπτα εκείνος, χωρίς να μπορεί να φανταστεί το μέγεθος της χάρης που θα του ζητήσει ο Χ.

"Θέλω να στείλω έναν δικό μου να κάνει μια δουλειά σε ένα αυτοκίνητο που έχεις. Σε τρεις μέρες νομίζω επιστρέφουν οι τυχεροί".

Ο Χρήστος καταλαβαίνει ότι πρόκειται για μια από τις βρόμικες δουλειές του. Ίσως τον μπλέξει και σε φόνο, από την άλλη ο Χ. ήταν πάντα προσεκτικός σε ό,τι έκανε. Το να γλιτώσει από τη θηλιά της τελευταίας δόσης, μάλλον θα γλίτωνε το δικό του κεφάλι. Πόσο καιρό ακόμη θα έλεγε ψέματα για να καθυστερήσει την πληρωμή της; Και η δική του ζωή άξιζε περισσότερο από του καθένα.

"Εντάξει, εντάξει. Θέλω να μου υποσχεθείς ότι δε θα έχω καμιά ανάμειξη".

"Πίστεψε με, έτσι όπως θα γίνει η δουλειά απλά θα τους βρουν καμμένους. Έχω τους καλύτερους τεχνίτες για τέτοιες δουλειές".

ΑΚΟΜΗ 31 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ

DilemmaWhere stories live. Discover now