Σημαιάκια κουνιούνται ρυθμικά δεξιά και αριστερά. Μέρα εθνικής εορτής. Ντι, Μόνικα, Μήτσος και Κ. Ο Χ., η γυναίκα του και το παιδί του. Οι γονείς της Μόνικα. Ο πατέρας της Ντι. Όλοι τους βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία. Η Ντι βρίσκεται στο μπαλκόνι της και χαζεύει την παρέλαση που περνά από κάτω, εκνευρισμένη με τη Μόνικα που είχαν κανονίσει να βρεθούν για να δουν την παρέλαση και δε σηκώνει το τηλέφωνό της. Δυο μέρες τώρα είναι εξαφανισμένη. «Αχ, αυτές οι φίλες όταν ασχολούνται με γκόμενους, ξεχνάνε τα πάντα», σκέφτεται. Ένα παιδάκι απ' τον δρόμο σηκώνει το κεφάλι του ψηλά και την κοιτάζει. Της χαμογελάει. Νιώθει λιγότερο μόνη από πριν.
Η Μόνικα κοιμάται. Μετά τη συνάντησή της με τον Χ. έχει πέσει σε κατάσταση νιρβάνας για δεύτερο πρωινό. Ούτε καν άκουσε το ξυπνητήρι που χτυπούσε ξανά και ξανά. Ο ύπνος είναι το καταφύγιό της για να συνέλθει, για να μην τον σκέφτεται, για να ξεχάσει πόσο άσχημη κατάληξη είχε αυτή η συνάντηση για μία ακόμη φορά.
Ο Μήτσος βρίσκεται σε εκδρομή με τη Μάρτζι. Έχουν πάει για ανάβαση σε ένα κοντινό βουνό. Όταν ο Κ. άκουσε πού θα πάνε, ξέσπασε σε γέλια. «Δεν παίρνετε μαζί σας και κανένα γιατρό, μη σου μείνει στα χέρια το κοριτσάκι σου;» κορόιδεψε τον αδελφό του. «Είσαι άθλιος» περιορίστηκε εκείνος να του πει.
Ο Κ. θέλει να πάρει τηλέφωνο τη Ντι, αλλά διστάζει. Σκέφτεται ότι τον τελευταίο καιρό η σχέση τους είναι περίεργη. Όταν είναι κοντά της αισθάνεται πολύ όμορφα, νιώθει πως ο κόσμος είναι καλός και δεν έχει κινδύνους.
Όμως δε θέλει να της δώσει λαθεμένη εντύπωση με τα συνεχή μηνύματα και τα τηλέφωνα. Δε θέλει να νομίσει πως τη βλέπει ερωτικά, γιατί δεν τη βλέπει. Ναι, του βγαίνει να την αγκαλιάσει σφιχτά, να τη χαϊδέψει, να τη φιλήσει στο μάγουλο, αλλά σίγουρα η Ντι δεν είναι η γυναίκα που θα έβαζε στους πόθους του φωτιά. Ο Κ. θέλει κάποια να τον συνεπάρει, να τον ταρακουνήσει από τη στασιμότητα. Να μην σκέφτεται τίποτα άλλο πέρα από το κορμί της και το πώς θα το κατακτήσει από άκρη σε άκρη.
Ένα συννεφάκι με τη Μόνικα να χαμογελάει διαλύεται μπροστά του, ένα τέτοιο κορίτσι θέλει για εκείνον. Να του χαμογελάει και να λιώνει.
ČTEŠ
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...