Mέρα 82η: 20 Μαΐου

412 51 5
                                    

Η Μόνικα έχει ξοδέψει τουλάχιστον μιάμιση ώρα για την προετοιμασία της για το αποψινό ραντεβού. Τηλέφωνα σε φίλες για συμβουλές, εύρεση των κατάλληλων καλλυντικών, επιλογή ενός φορέματος που να δείχνει κομψό και προκλητικό, χωρίς όμως να φαίνεται πρόστυχο. Ναι, η κουβέντα για τα ρίσκα είχε θετική επίδραση πάνω της, άσχετα που την επόμενη κιόλας μέρα ο Μήτσος την αναίρεσε με τη στάση του.

Εκείνη θα φανεί πιο τολμηρή, πιο διεκδικητική, πιο αποφασισμένη. Θα εμπιστευτεί τα αισθήματά της. Μέσα της ξέρει πως ο Χ. είναι παρεξηγημένος από όλους, ίσως και από την ίδια. Σίγουρα από τον ίδιο τον εαυτό του. Ένα μεγάλο παιδί που δεν ξέρει απλά πώς να φερθεί είναι, σκέφτεται και διορθώνει τις τελευταίες πινελιές στο μακιγιάζ της.

Σήμερα εκείνος θα είναι στην ώρα του. Όχι απλά στην ώρα του, αλλά και ένα τέταρτο νωρίτερα. Η Μόνικα ξαφνιάζεται από την αλλαγή αυτή, όμως είναι ήδη έτοιμη και κατεβαίνει γρήγορα στην είσοδο της πολυκατοικίας για να τον συναντήσει. Την περιμένει μέσα στο πολυτελές αυτοκίνητό του, φορώντας ένα υπέρλαμπρο χαμόγελο και ένα από τα πιο ακριβά κοστούμια του.

Μέσα στο αυτοκίνητο έχει ένα πανάκριβο κρασί και γεύμα για δύο μέσα σε μεγάλες χάρτινες σακούλες. Ανεβαίνουν στο υψηλότερο σημείο της πόλης. Η μουσική είναι επιλεγμένη προσεκτικά ώστε να δημιουργεί μια ανεπανάληπτα ρομαντική ατμόσφαιρα. Η Μόνικα παρατηρεί προσεκτικά όσα έχει ετοιμάσει ο Χ. για τους δυο τους και σκέφτεται πως ίσως έχει να της ανακοινώσει κάτι πολύ σημαντικό απόψε. Ωστόσο η ώρα περνάει χωρίς καμιά ανακοίνωση, αλλά και χωρίς καμιά προσέγγιση ερωτικής φύσεως από πλευράς του. Λες και σέβεται την υποτιθέμενη σχέση της ή λες και το κάνει για να την προκαλέσει, για να την εκνευρίσει με την παθητικότητά του και να της δώσει πρωτοβουλία να κινηθεί πρώτη.

Η ώρα περνάει χωρίς να το καταλάβουν. Χαζεύουν τα αστέρια, μιλούν σαν δυο πολύ καλοί φίλοι που είχαν καιρό να βρεθούν. Δε θίγουν το θέμα του παιδιού του, της γυναίκας του, της σχέσης του, απλά συζητούν και αυτό το βρίσκει πανέμορφο η Μόνικα. Είναι ακριβώς όπως θα ήθελε να είναι ο Χ. Προσιτός, καλοσυνάτος, επικοινωνιακός.

Φτάνουν έξω από το σπίτι της. Της δίνει μόνο ένα φιλί στο μάγουλο.

«Θέλεις να ανέβεις να πιούμε κάτι χαλαρωτικό;» του λέει χαμογελώντας η Μόνικα.


DilemmaWhere stories live. Discover now