Μέρα 88η: 26 Μαΐου

399 54 9
                                    

«Μπαμπά, πόσο μεγάλος είναι ο ουρανός;» ρωτάει ο μικρός τον Χ. και εκείνος του απλώνει τα χέρια και του δείχνει με το άνοιγμά τους το τεράστιο μέγεθός του.

«Μόνο τόσο;» τον ρωτάει και ο Χ. πέφτει πάνω του στο χαλί και αρχίζει να τον γαργαλάει. Γελάνε και οι δυο έντονα, απολαμβάνουν το παιχνίδι τους, ενώ από την άκρη του μεγάλου σαλονιού η γυναίκα του παρατηρεί πόσο ευτυχισμένοι είναι οι δυο τους και για πρώτη φορά μετά από καιρό χαμογελάει.

Ξαφνικά ο μικρός σοβαρεύει και ρωτάει τον μπαμπά του, γιατί είναι τόσο στεναχωρημένη η μαμά του τις τελευταίες μέρες.

«Δεν ξέρω, ίσως κάτι την πείραξε, ίσως είδε μια ταινία που είχε άσχημο τέλος και στεναχωριέται. Ή κάποια κακιά κυρία στη δουλειά της μπορεί να της φέρθηκε άσχημα» του λέει και εκείνο ξεσπά σε κλάματα. «Μήπως φταίω εγώ, μπαμπά; Μήπως ήμουν κακό παιδί και γι' αυτό μαλώνετε και εσείς; Υποσχέσου μου ότι δε θα με αφήσετε ποτέ μόνο, υποσχέσου μου!»

Ο Χ. κοκαλώνει. Το ίδιο και η γυναίκα του. Πρώτη όμως εκείνη είναι που ξεπαγώνει. Τους πλησιάζει και κάθεται δίπλα τους στο χαλί. Μετά χαϊδεύει τον μικρό και τον φιλάει στο μέτωπο. «Σου εγγυώμαι πως ότι και αν συμβεί η μαμά δε θα σε αφήσει ποτέ να πάθεις κάτι. Πότε!» του λέει και ο Χ. της ρίχνει ένα άγριο βλέμμα που δείχνει ξεκάθαρα την ενόχλησή του που τον αφήνει έξω από τον ρόλο του προστάτη.

«Και ο μπαμπάς, μωρό μου, πάντα δίπλα σου θα είναι. Εσύ να θυμάσαι πως μας κάνεις ευτυχισμένους, εντάξει; Πήγαινε τώρα να παίξεις επάνω» του λέει και του σπρώχνει απαλά τον ώμο για να τον παρακινήσει να σηκωθεί. Εκείνος σταματά απότομα τα κλάματα και δίνει από ένα φιλί και στους δύο πριν φύγει.

«Τι είναι αυτά που κάνεις; Προσπαθείς να στρέψεις τον γιο μου εναντίον μου;» ρωτάει τη γυναίκα του και της πιάνει με βία το χέρι.

«Με πονάς. Άφησέ με.»

«Τα πράγματα είναι απλά. Μου δίνεις το διαζύγιο που τόσο πολύ θέλεις να πάρουμε και μπροστά στο παιδί θα είσαι χαρούμενη από εδώ και πέρα. Εκείνο δε φταίει σε τίποτα».

«Νωρίς το θυμήθηκες. Όσο για το διαζύγιο, ξέχνα το. Άλλαξα γνώμη. Δε θα σε αφήσω τόσο εύκολα να πας στις τσουλίτσες σου, ανενόχλητος.»

DilemmaWhere stories live. Discover now