Μέρα 38η: 6 Απριλίου

506 62 3
                                    

To μπιστρό είναι γεμάτο κόσμο. Είναι από εκείνα τα μεσημέρια που ο ήλιος πέφτει σπάταλα πάνω σε όλους και πλημμυρίζει κάθε γώνια. Η Ντι, η Μόνικα, ο Μήτσος και ο Κ. κάθονται γύρω από ένα κυκλικό τραπεζάκι με γυάλινη επιφάνεια και μελετούν ένα σχεδιάγραμμα που τους δείχνει ο Μήτσος. Στο πάνω μέρος της σελίδας γράφει με ολοστρόγγυλα γράμματα «Σχέδιο "Mόνικα"». Τα γράμματά του φαίνονται πολύ οικεία στη Μόνικα και αυτό την κάνει να αισθανθεί ακόμη μεγαλύτερη συμπάθεια για τον Μήτσο. Ταο γεγονός ότι έχει καθίσει και έχει ασχοληθεί τόσο πολύ με την περίπτωσή της πέρα από την αστεία χροιά του, νιώθεις πως την τιμά.

«Δηλαδή, όλα αυτά που γράφεις, θα τα κάνουμε;» ρωτάει ο Κ. που ωστόσο δεν κοιτάζει στα μάτια τον αδελφό του, αλλά μια τη Μόνικα και μια τη Ντι.

«Αν δείξτε όλη την απαιτούμενη συνεργατικότητα. Στο αυριανό μας ραντεβού θα σας εξηγήσω αναλυτικά αυτά που πρέπει να αναλάβει ο καθένας μας. Αυτό απλά είναι ένα εισηγητικό σχεδιάγραμμα».

«Έσύ τον έχεις πάρει σοβαρά τον ρόλο σου, σε λίγο θα μας εξοπλίσεις με αλεξίσφαιρα και όπλα» τον πειράζει η Ντι και ρουφά μια γουλιά απ' τον καφέ της. Ο Μήτσος κοντεύει να πνιγεί απ' τον βήχα και ο Κ. του χτυπάει την πλάτη. «Πάλι αυτός ο βήχας; Δεν είπαμε πως θα κόψεις το τσιγάρο;» Ο Μήτσος καταφέρνει με δάκρυα στα μάτια να του ζητήσει λίγο νερό. «Στραβοκατάπια, πώς κάνεις ντε έτσι;»

Ο Μήτσος ρωτάει τη Ντι να του μιλήσει για τα αστυνομικά μυθιστορήματα και αν πιστεύει πως το σχέδιο του μοιάζει να έχει βγει από κάποια τέτοια ιστορία. Μιλάνε με ενθουσιασμό, γελάνε, διαφωνούν πάντα όμως με πειράγματα και γέλιο. Καταλαβαίνουν και οι δύο πως η φιλία τους έχει να δώσει πάρα πολλά ακόμη, αρχίζουν να βλέπουν ο ένας στα μάτια του άλλου έναν κολλητό, μια αδελφή ψυχή. Αυτό ενοχλεί λίγο τη Μόνικα που νιώθει να της κλέβουν τα πρωτεία, ωστόσο ο Μήτσος είναι τόσο συμπαθής που τελικά τη δικαιολογεί. Ο Κ., όσο οι άλλοι μιλάνε, βρίσκει την αφορμή να της πιάσει την κουβέντα περί ανέμων και υδάτων. Εκείνη τον παρατηρεί όλη την ώρα που τα σαρκώδη χείλη του ανοιγοκλείνουν.

«Αν δεν ήταν ο Χ., θα μου άρεσες πολύ περισσότερο» σκέφτεται και απλά του χαμογελάει.


DilemmaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ