. Ο Μήτσος κρατά από το χέρι τη Μαργαρίτα και σκέφτεται πως η ευτυχία είναι κάτι απτό, είναι κάτι που δεν το βλέπεις στα όνειρά σου, αλλά μπροστά σου, δίπλα σου, μέσα στα ίδια σου τα χέρια. Περπατάνε ευτυχισμένοι και παρά τη ζέστη οι δρόμοι της πόλης είναι γεμάτοι κόσμο που αποφάσισε να μην αφήσει ανεκμετάλλευτο αυτό το απόγευμα του Ιούλη.
«Τι γίνεται με τον αδελφό σου και τη Ντι; Έχω μπερδευτεί! Νόμιζα πως εκείνη θέλει, όμως στο πάρτι έδειχνε να είναι πιο κοντά με τη Μόνικα; Μα καλά, ολόκληρο πανικό δεν προκαλέσατε για να είναι με αυτόν τον περιβόητο Χ. ;»
«Τι να σου πω, μωρό μου; Αυτοί οι τρεις είναι ο ορισμός του "έχω μπλέξει τα μπούτια μου"» της απαντά με χιούμορ ο Μήτσος. Στέκονται μπροστά σε μια βιτρίνα με μωρουδιακά και χωρίς να το καταλάβει πιάνει τον εαυτό του να χαζεύει τα ροζ και μπλε φορμάκια.
«Εσύ; Πόσο έχεις μπλέξει τα μπούτια σου μαζί τους;» τον ρωτά με τη γνωστή προσποιητή φέλειά της και εκείνος προσπαθεί να καταλάβει πού το πάει.
«Εγώ, τι εννοείς;» της απαντά χωρίς να θέλει να αποφύγει κάτι, αλλά όντως γιατί δεν έχει καταλάβει γιατί τον εμπλέκει με τους υπόλοιπους.
«Εννοώ αν έχεις ξεκαθαρίσει τη νιώθεις για τη Ντι» του λέει και του δίνει και ένα φιλί στο μάγουλο, που στον Μήτσο του φέρνει το μυαλό το φιλί της προδοσίας, ένα φιλί που σκοπό έχει να ρίξει στάχτη στα μάτια, να αποπροσανατολίσει.
«Δεν μπορώ να κάνω πάλι την ίδια συζήτηση. Νόμιζα πως μεταξύ μας υπάρχει εμπιστοσύνη» της λέει και της αφήνει το χέρι για να δείξει πως έχει ενοχληθεί. Σκέφτεται πόσο γρήγορα αλλάζουν τα συναισθήματα, πως ενώ πριν ένα λεπτό αισθανόταν την απόλυτη ευτυχία πια νιώθει πως συμμετείχε σε ένα συμπαντικό φιάσκο.
«Μήτσο, συγγνώμη! Δεν ήθελα να σε προσβάλλω» κλαψουρίζει εκείνη, έχοντας καταλάβει πως δεν έπρεπε να διαμαρτυρηθεί ξανά για κάτι που θεωρητικά είχαν λύσει.
«Πάνω που νιώθω πως έχω αρχίσει να επενδύω όλο μου το είναι σε σένα, κάνεις ή λες κάτι και τα γκρεμίζεις όλα» της εξηγεί νευριασμένος και προχωράνε χωριστά πια μέσα στο πλήθος.
«Σου ζήτησα συγγνώμη, τι άλλο να κάνω;» συνεχίζει η Μαργαρίτα και εκείνη ακριβώς τη στιγμή ένας άντρας σταματά τον Μήτσο, κάποιος που φαίνεται να τον ξέρει καιρό γιατί του χαμογελάει με ένα τεράστιο χαμόγελο. Ο Μήτσος πάλι φαίνεται να έχει χλομιάσει και να μην ξέρει πώς να χειριστεί τη συνάντηση.
«Μήτσο!!! Τι κάνεις; Να ήξερες μονάχα πόσο μου έλειψες όλο αυτόν τον καιρό, πόσο ανόητος νιώθω κάθε μέρα που περνάει μακριά σου» του εξηγεί ο άγνωστος άντρας και η Μαργαρίτα προσπαθεί να καταλάβει αν όσα ακούει έχουν τον ερωτικό χαρακτήρα που κρύβουν ή αν έχει παρεξηγήσει κάτι.
«Ποιος είναι ο κύριος, μωρό μου;» ρωτάει και ο Μήτσος που έχει χάσει τη μιλιά του σκέφτεται πως ναι, τώρα έχουνε μπλέξει όλοι τα μπούτια τους.
«Με λένε Άκη, είμαι ο πρώην του Μήτσου. Εσείς φαντάζομαι είστε η νυν» λέει με μια πρωτοφανή κακία ο Άκης που αφήνει ανυπεράσπιστο τον Μήτσο στα μάτια της συντρόφου του.
ESTÁS LEYENDO
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...