"Επιτέλους σήκωσες το γαμημένο το τηλέφωνο" λέει έξαλλος ο Χ. στη Μόνικα η οποία έχει πάει στο μπάνιο για να του απαντήσει. Ο Κ. ανυποψιαστός κοιμάται στο κρεβάτι, έχοντας πιστέψει τις διαβεβαιώσεις της Μόνικα πως η ιστορία με τον Χ. έχει θαφτεί για πάντα στο παρελθόν.
"Τι θέλεις; Σου είπα να μη με ξαναπάρεις. Εμείς οι δυο έχουμε τελειώσει οριστικά" του λέει ψιθυριστά.
"Γιατί μιλάς έτσι σιγά; Είναι μέσα ο καινούριος σου γκόμενος; Τόσο εύκολα αντικαθιστάς τις αγάπες σου εσύ;" της λέει εξακολουθώντας να φωνάζει στην άλλη άκρη της γραμμής.
"Είναι δικό μου πρόβλημα τι κάνω από εδώ και πέρα στη ζωή μου. Όσο για αντικαταστάσεις, κοίτα καλύτερα τη μούρη σου στον καθρέφτη. Παράτα με" του λέει και προσπαθεί να συγκρατηθεί για να μην του φωνάξει και εκείνη.
"Αν ήθελες να σε παρατήσω, δε θα σήκωνες το τηλέφωνο. Δε θέλεις να σε παρατήσω. Με έχεις δεδομένο, γι' αυτό παίζεις με τον πρώτο τύχοντα. Για να μου τη βγεις. Έκανα ένα λάθος, μόνος μου στο ομολόγησα. Θα μπορούσες να μην το μάθεις ποτέ. Και αυτή είναι η αντίδρασή σου; Εγώ θα περιμένω να βαρεθείς το παιχνιδάκι σου και θα είμαι εδώ για σένα. Είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο, δεν το βλέπεις;"
"Κατ' αρχάς, δεν είμαι με τον πρώτο τυχόντα. Είμαι με έναν άνθρωπο που είναι πολύ πιο ενδιαφέρων από σένα και με αγαπάει πραγματικά. Δεν πρόκειται να μου φορέσει τα κέρατα που μου φόρεσες εσύ... δε θα μένει σε έναν γάμο για τη βιτρίνα του μέχρι να εξασφαλίσει την καινούρια βιτρίνα με τη γκόμενά του... μη με ξαναπάρεις. Δε θα το σηκώσω. Θα μπλοκάρω τον αριθμό σου αυτή τη στιγμή κιόλας".
"Ξέρεις ότι δε θα το κάνεις. Αν και υποψιάζομαι ποιος είναι ο μαλάκας που σε πηδάει, ξέρω πως δε θα καταφέρει πολύ να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις σου. Σε έχω μάθει στα λούσα, να μη σου λείπει τίποτα. Θα αντέξεις εσύ τη μιζέρια μιας αγάπης που θα σε γεμίζει με λόγια και λερωμένα ταψιά για να καθαρίζεις; Με μικρά σπίτια και το άγχος της επόμενης μέρας; Όχι, κούκλα μου, εσύ χρειάζεσαι έναν πρίγκιπα στο πλευρό σου, εσύ χρειάζεσαι εμένα".
Η Μόνικα του το κλείνει. Βάζει τα κλάματα χώρις να ξέρει τον λόγο. Ψάχνει στο κινητό της τον αριθμό του Χ. για να τον μπλοκάρει. Το εικονίδιο είναι εκεί μπροστά της και περιμένει να πατηθεί. Όμως εκείνη τελικά δεν πρόκειται να το πατήσει.
ΑΚΟΜΗ 47 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dilemma
Любовные романыΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...