Μέρα 53η: 21 Απριλίου

459 52 5
                                    

«Μήπως μπορείς να τον κρατήσεις για λίγες ώρες;» παρακαλά τη Ντι ο Μαρτσέλο, έχοντας αγκαλιά του τον τεράστιο γάτο του. «Τώρα που έχετε γνωριστεί κιόλας, ε;» Η Ντι αναρωτιέται αν την ειρωνεύεται ή αν το εννοεί. Δεν μπορεί να του το αρνηθεί. Είναι ένα ελάττωμα ή προτέρημα που τη χαρακτηρίζει. Όταν μπορεί πραγματικά να εξυπηρετήσει κάποιον, της είναι αδιανόητο να σκαρφιστεί κάποιο ψέμα για να μην το κάνει. Και το να κοιτάξεις ένα γάτο λίγες ώρες, δεν είναι δα και κόπος. Απλά με τον συγκεκριμένο έχουν κακό ιστορικό. «Εντάξει» τελικά του λέει και εκείνος με μια ανάσα ανακούφισης της το παραδίδει χωρίς δεύτερη κουβέντα. Μετά από λίγο, σιωπηλός αλλά με ένα τεράστιο χαμόγελο ευτυχίας κουβαλά όλα τα συμπράγκαλα υγιεινής του χνουδωτού τετράποδου και αφού επιβεβαιωθεί πως ο γάτος του έχει βολευτεί για τα καλά στον καναπέ της την αποχαιρετά.

Στην αρχή κοιτάζονται σαν δύο ξένοι. Η Ντι στη μια άκρη του καναπέ και ο γάτος στην άλλη. Του ρίχνει μια αρκετά σκληρή ματιά σαν να του λέει «σε ξαναέβαλα στο σπίτι μου αλλά μην περιμένεις να σε συγχωρήσω που εισέβαλες απροειδοποίητα χωρίς να ρωτήσεις». Ο γάτος μοιάζει να καταλαβαίνει το νόημα της ματιάς και σηκώνεται από τη θέση του. Αντί να απομακρυνθεί, πηγαίνει και κουρνιάζει στα πόδια της. Η Ντι δεν μπορεί να αντισταθεί και τον χαϊδεύει. Με το χέρι της γαργαλάει την κοιλιά του. Εκείνος γουργουρίζει από ευχαρίστηση. Όχι για πολύ όμως.

Το κινητό της, πάνω στο οποίο έχει καθίσει χωρίς να το έχει καταλάβει, χτυπάει δυνατά. Εκείνη τρομάζει και με τη σειρά της τρομάζει και τον γάτο που πετάγεται από πάνω της και κρύβεται πίσω από τον καναπέ. «Τι κάνεις; Νιώθω εντελώς ηλίθιος για εκείνο το μήνυμα» διαβάζει τα λόγια μεταμέλειας του Κ., όμως δεν έχει καμιά διάθεση να τον συγχωρέσει. «Είσαι εντελώς ηλίθιος, δεν το νιώθεις μόνο» λέει δυνατά λες και ο Κ. είναι μπροστά της και μπορεί να την ακούσει. Ξεκινάει να του γράφει πως είναι μια χαρά και πως δεν πειράζει, αλλά μετά σκέφτεται την αντίδραση του γάτου που έχει επιστρέψει στην αγκαλιά της. Όσο οι γυναίκες αγνοούν τα αρσενικά, τόσο εκείνα τριγυρίζουν γύρω τους. Σβήνει το μήνυμα που μόλις έχει συντάξει ως απάντηση και αποφασίζει να μη του στείλει τίποτα.


DilemmaWhere stories live. Discover now