Ντι, Μόνικα και Μήτσος, όλοι μαζί στο στο ίδιο καφέ. Ο Κ. τον παρακάλεσε να έρθει και εκείνος μαζί τους, όμως δεν ήθελε την επικριτική του στάση απέναντι στην κατάσταση που βιώνει και έτσι του το απαγόρευσε. Οι δύο κοπέλες θα τον καταλάβουν καλύτερα από τον αδελφό του σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που απαιτεί λεπτούς χειρισμούς.
«Δηλαδή η Ντι είδε το αγόρι σου να χαμουρεύεται με κάποιον τυχαίο; Και μάλιστα άσχημο;» λέει η Μόνικα που λόγω των όσων έχει ζήσει με τον Χ. βγάζει ένα θυμό για την περίπτωση του Άκη. «Άκου, εκεί, το παλιοτομάρι να σε απατάει. Δηλαδή τι θέλουν πια από τη ζωή μας οι άντρες; Όχι, πείτε μου! Δεν μπορούν να διαχειριστούν ότι έχουν δίπλα τους κάτι όμορφο και μοναδικό και πηγαίνουν με άλλες δέκα; Ή έστω στην περίπτωσή σου με άλλους δέκα!»
«Μόνικα, δε με βοηθάς έτσι. Πρέπει να σκεφτώ τι θα του πω. Πώς θα του πω ότι ξέρω. Δε θέλω να με περάσει για καμιά κατίνα που τον παρακολουθούσε και του κάνει σκηνές».
«Με δουλεύεις» φωνάζει έξαλλη η Ντι και δυο θαμώνες του καφέ γυρνάνε τρομαγμένοι προς το μέρος τους. «Εχτές, όταν είδα ό,τι είδα δεν ήξερα τι να σου πω. Σκέφτηκα στην αρχή να σου πω ψέματα, ότι δεν είδα τίποτα, για να μη σε πληγώσω. Όμως όφειλες να ξέρεις. Δε θα άντεχα να είμαι συνένοχη και να ζεις μέσα στις υποψίες και στα ψέματα. Αυτός θα έπρεπε να ντρέπεται, Μήτσο μου. Όχι εσύ, αυτός και μόνο αυτός».
Ο Μήτσος ανάβει το ένα τσιγάρο μετά το άλλο. Βήχει πολύ άσχημα, αλλά αυτό δεν τον πτοεί. Είναι αγχωμένος και απογοητευμένος. Προσπαθεί να καταλάβει τι κάνει λάθος και όλες του οι επιλογές μοιάζουν με βουτιά στο κενό.
«Τι φταίει; Φταίει ότι είμαι τόσο ανοιχτός με τους ανθρώπους; Ότι είμαι αμφισεξουαλικός; Ότι τους δείχνω αγάπη από την πρώτη στιγμή;»
«Τίποτα, από αυτά δεν είναι, Μητσάκο. Οι άνθρωποι φταίνε. Η φύση τους. Αυτή τα φταίει όλα. Εμείς ίσως αποτελούμε εξαιρέσεις» του απαντά η Ντι και τον αγκαλιάζει. Με την άκρη του ματιού της κάνει νόημα στη Μόνικα να τον αγκαλιάσει και εκείνη. Έτσι, τον κλείνουν σε μια μεγάλη αγκαλιά, τρυφερή σαν βάλσαμο, αδιαφορώντας για τον υπόλοιπο κόσμο που τους κοιτάζει περίεργα.
ESTÁS LEYENDO
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...