Περασμένες δώδεκα το βράδυ. Η προηγούμενη μέρα έχει παραδώσει τη σκυτάλη κουρασμένη στη νέα που μόλις γεννήθηκε, που έχει μπροστά της ένα ολόκληρο εικοσιτετράωρο γεγονότων να ξεδιπλώσει. Το εστιατόριο είναι γεμάτο κόσμο της «καλής κοινωνίας», το τραπέζι που κράτησε ο Χ. έχει εξαιρετική θέα στη θάλασσα που βρέχει την πόλη και είναι απομονωμένο συγκριτικά με τα άλλα.
Η Μόνικα δε δείχνει να ενοχλείται που οι υπόλοιποι στον χώρο βρίσκονται μακριά τους. Αν και είχε υποσχεθεί στον εαυτό της ότι θα παραμείνει ψύχραιμη, είναι ήδη συνεπαρμένη από το σκηνικό που στήνεται μπροστά στα μάτια της. Εκείνη και ο Χ. για πρώτη φορά έξω, επίσημα, χωρίς να φοβούνται ότι θα τους δει κάποιο μάτι, σε ένα υπέροχο μέρος, ιδανικό για να αναθερμανθεί η αγάπη τους.
Μέσα της ελπίζει. Μέσα της θέλει να τσιρίξει από χαρά. Όμως έχει κρατήσει το απόμακρο βλέμμα, την επιθετική στάση απέναντι στον Χ. για να μη νομίζει ότι είναι καμιά εύκολη που μπορεί να τη ρίξει κανείς με ένα ρομαντικό δείπνο. Ο Χ. προσέχει πόσο όμορφη είναι απόψε. Κάτι έχει αλλάξει αυτό το κορίτσι. Φαίνεται πιο σίγουρη, πιο δυναμική, πιο διεκδικητική. Του αρέσει αυτή η αλλαγή.
Η συζήτηση τους περιορίζεται στον καιρό, σε νέα για την οικονομία της χώρας και σε ένα τουρνουά τένις που απασχόλησε τον Χ. Είναι και οι δυο αμήχανοι, δε βρίσκουν τις σωστές λέξεις, δεν τολμούν να θίξουν άλλα σοβαρότερα θέματα.
Ο σερβιτόρος που έρχεται να πάρει την παραγγελία διακόπτει την αμηχανία τους. Εκείνος κοιτάζει εξονυχιστικά τον σερβιτόρο και δείχνει ενοχλημένος όταν εκείνος κάνει ένα κοπλιμέντο για την όμορφη παρουσία της Μόνικα. Η Μόνικα προσπαθεί να προκαλέσει όσο το δυνατόν περισσότερο τον Χ. πειράζοντας με τη σειρά της τον νεαρό και μιλώντας του ναζιάρικα. Η παραγγελία ενός φιλέτου σολομού μοιάζει περισσότερο με φλερτ, παρά με ενημέρωση για το τι περιέχει το πιάτο.
«Τι είναι αυτά που κάνεις;» τη ρωτάει ο Χ.. «Νομίζεις ότι θα ζηλέψω τον κάθε τυχαίο;»
«Δε σε καταλαβαίνω. Ελεύθερη γυναίκα είμαι, ό,τι θέλω κάνω».
Η Μόνικα είναι σίγουρη πως κέρδισε τη μάχη. Όμως το βλέμμα του Χ. αλλάζει. Γίνεται γλυκό, επιβλητικό και λάγνο ταυτόχρονα. Κάτω από το τραπέζι νιώθει το χέρι του αργά αργά της σηκώνει το φόρεμα. «Ακολούθησέ με στην τουαλέτα» της ψιθυρίζει στο αυτί.
DU LIEST GERADE
Dilemma
RomantikΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...