Η Ντι έχει βγει βόλτα μόνη της απόψε. Όλοι απασχολημένοι, όλοι καταπιασμένοι με τις δικές τους δουλειές και υποχρεώσεις. Γιατί να κλειστεί στο σπίτι και να μείνει με τις ώρες μπροστά στον υπολογιστή της ή την τηλεόραση; Περπατάει σε έναν πεζόδρομο γεμάτο κόσμο. Μια πασχαλιά που έχει ανθίσει χαρίζει απλόχερα το άρωμά της σε όσους περνούν από κάτω της. Η Ντι στέκεται για λίγο δίπλα στον κόρμο της, κλείνει τα μάτια της και ρουφάει τη στιγμή μέσα από όλους της τους πόρους. Φοράει μια λεπτή μωβ ζακέτα που πέφτει αρμονικά πάνω στη μακριά καρό της φούστα και κοιτάζει τους περαστικούς με τα καρότσια, τα παιδιά στα χέρια, τους συντρόφους στο πλάι τους. Δεν την ενοχλεί που είναι μόνη της, ίσα ίσα.
Έχει καταλάβει πως το να είσαι κομμάτι μιας σχέσης δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Το είδε με τη φίλη της που είναι παγιδευμένη σε ένα πάθος που μόνο κακό της κάνει. Το είδε με τον άκαρπο έρωτα του Μήτσου προς τη Μάρτζι, που ενώ επένδυσε τόσα πάνω της εκείνη τον αντέμειψε με αχαριστία. Το βλέπει με την ίδια, ίσως φταίει ότι είναι υπέρμετρα ρομαντική, ίσως ότι είναι δύσκολη και απαιτητική. Έτσι είναι οι ανθρώπινες σχέσεις, διαπιστώνει, δύσκολες...και ακόμη πιο δύσκολες για τους δύσκολους ανθρώπους. Θυμάται τη συγχωρεμένη τη μάνα της που της έλεγε ότι δεν υπάρχουν δύσκολοι άνθρωποι, παρά μόνο άνθρωποι που μας ταιριάζουν και άνθρωποι που δε μας ταιριάζουν. Μάλλον εκείνη δεν ταίριαζε σε κανέναν.
Μέσα στην τσέπη της το κινητό της χοροπηδά πάνω κάτω χαρούμενο και την αποσυντονίζει. Διακόπτει το περπάτημά της και το βγάζει περιμένοντας να διαβάσει ένα μήνυμα από τη Μόνικα που σίγουρα θα έχει βαρεθεί και θα της λέει να περάσει από το σπίτι της. Όμως πέφτει έξω. Ο αποστολέας είναι ο Κ. «Σε σκέφτομαι» λέει το μήνυμα και η καρδιά της πάει να σπάσει. Ξαφνικά όλα γύρω μοιάζουν πιο φωτεινά, οι άνθρωποι της χαμογελάνε, απ' τον ουρανό πέφτει χρυσόσκονη. Δεν ήταν ιδέα της λοιπόν όλα αυτά τα κοιτάγματα και τα αγγίγματα. Και τι έγινε πού φιλήθηκε με τη Μόνικα; Ήταν μέρος ενός σχεδίου. Η χαρά της δε θα κρατήσει πολύ. Γκρεμίζεται άδοξα στο επόμενο μήνυμα. «Συγγνώμη, έκανα λάθος. Ήθελα να το στείλω στη Μόνικα. Μπέρδεψα τις επαφές».
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilemma
RomantizmΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...