Μέρα 102η: 9 Ιουνίου

351 43 13
                                    

Μέσα στο αυτοκίνητο της Μαργαρίτας βρίσκονται η Μόνικα με τον Κ. και τον Μήτσο, ενώ η Ντι, ελαφρώς νευριασμένη, έχει ξεμείνει στο αυτοκίνητο του ξαδέλφου που ακολουθεί.

Η Μόνικα με τον Κ. έχουν καθίσει στα πίσω καθίσματα, πολύ κοντά ο ένας στον άλλο λόγω της στενότητας του μικρού χώρου. Ο Κ. μπορεί να μυρίσει το άρωμά της που τον αναστατώνει, η Ντι μπορεί να νιώσει τη δική του φυσική μυρωδιά που της ξυπνά την επιθυμία να τον ακουμπήσει και να τον χαϊδέψει. Μπροστά, ο Μήτσος τραγουδά το τραγούδι που παίζει το ράδιο με τη συνοδεία της Μαργαρίτας.

Στο αυτοκίνητο του ξαδέλφου, του Σίμου, η Ντι νιώθει αρκετά άβολα. Εκείνος δεν είναι άσχημος, όμως η Ντι είναι αρκετά απορροφημένη από τη μοιρασιά που έγινε στα αυτοκίνητα για να δώσει σημασία στην εμφάνιση του. Δεν έχει προσέξει καν ότι εκείνος φοράει καρό πουκάμισο. Είναι κατάξανθος με ξανθά μούσια και μπλε μάτια, στο ύψος της πάνω κάτω, χωρίς ωστόσο να είναι τόσο γεροδεμένος όσο ο Κ. Φοράει μαύρα γυαλιά οράσεως και το όλο του στυλ δείχνει πως έχει ιδιαίτερα προσεγμένο γούστο.

«Σου αρέσουν τα καρό;» τον ρωτάει κάποια στιγμή που το βλέμμα της πέφτει πάνω του και η διάθεσή της αυτομάτως βελτιώνεται.

«Πολύ» απαντά εκείνος, «εσένα;». Του εξηγεί πως τα λατρεύει και αρχίζουν να μιλάνε ακατάπαυστα βρίσκοντας το ένα κοινό μετά το άλλο.

Φτάνουν στον προορισμό τους. Χωρίζονται σε ομάδες, ο Κ. με τη Μόνικα και τον Σίμο και η Ντι, με τον Μήτσο και τη Μαργαρίτα. Η μάχη είναι αδυσώπητη. Ο Μήτσος πετυχαίνει με το καλημέρα τον Κ. και τον βγάζει έκτος παιχνιδιού. Η Μόνικα αντεπιτίθεται και πετυχαίνει τον Μήτσο. Ο Σίμος αποδεικνύεται πολύ δυνατός παίκτης και κερδίζει σε μια δύσκολη μάχη τη Μαργαρίτα, στην οποία στήριζε η ομάδα της Ντι όλες τις ελπίδες της. Έχει μείνει μόνη της να αντιμετωπίσει τη Μόνικα και τον Σίμο. Ο Σίμος βρίσκεται απέναντι της και είναι έτοιμος να την «πυροβολήσει», για κάποιο λόγο όμως την χαζεύει και κολλάει. Η Ντι βρίσκει ευκαιρία και τον εξολοθρεύει. Μένουν οι δυο φίλες. Η Μόνικα δείχνει να θέλει διακαώς τη νίκη. «Ντι, κάτι έπαθε ο Μήτσος» ψεύδεται για να την κάνει να βγει απ' την κρυψώνα της και η μπογιά τη βρίσκει στην καρδιά.


DilemmaOnde histórias criam vida. Descubra agora