"Μ' ακούς που σου μιλάω;" ουρλιάζει στο τηλέφωνο ο Χ. "Απέλυσέ τους τώρα! Ανίκανοι όλοι σας" λέει ο Χ. μην μπορώντας να ελέγξει τα νεύρα του. Βρίσκεται σε ένταση, σε έναν μόνιμο εκνευρισμό που ανά πάσα στιγμή εκδηλώνεται με εκρήξεις βίας και επιθετικότητας.
Ώστε του την είχε στημένη το Μονικάκι, έβαζε την "καριόλα" τη φίλη της να τον κατασκοπεύει, να τον τσεκάρει, να της δίνει αναφορά. Πόσο ανόητος ήταν που νόμιζε πως είχε το πάνω χέρι σε αυτή τη σχέση, πόσο μικρός αποδεικνυόταν απέναντι στον ίδιο του τον εαυτό. Δεν ήξερε όμως με ποιον τα βάζει. Η καταστροφή τους δε θα αργούσε να έρθει. Με όποιον τρόπο.
Ο Χ. είχε ενημερωθεί για τα πάντα. Για το ταξίδι, για τις μέρες απουσίας τους, μέχρι και για τις καταθέσεις τους στην τράπεζα. Όχι, δε θα φερόταν ύπουλα όπως φέρθηκαν αυτοί. Θα καθάριζε μόνος του, με τα ίδια του τα χέρια. Θέλει να τους δει να υποφέρουν με τα ίδια του τα μάτια, να τους δει να φοβούνται, να παρακαλάνε για τη ζωή τους.
Πάνω σε ένα άδειο μπλοκάκι οργανώνει τις επόμενες κινήσεις του. Ήδη έχει αφήσει τα σπίτια τους σχεδόν γκρεμισμένα. Έστειλε τους δικούς του και άφησαν πίσω τους ένα τοπίο ρημαγμένο. Συρτάρια πεταμένα στο πάτωμα, ρούχα καμμένα, σπρέι στους τοίχους με απειλές και βωμολοχίες. Οι γείτονές τους έλειπαν εξάλλου, θα αργούσαν πολύ να συνειδητοποιήσουν τι έχει συμβεί. Και φυσικά δε θα τολμούσαν να πάνε στην αστυνομία, να πουν τι; Ότι τον παρακολουθούσαν; Όχι, όταν θα καταλάβαιναν τι τους περιμένει, θα ήταν ήδη αργά. Θα ήταν πιασμένοι στη φάκα, στην παγίδα που οι ίδιοι του έστησαν.
Παίρνει τηλέφωνο την ψυχολόγο του. "Άκου να σου πω, σκρόφα. Κομμένες οι συνεδρίες μαζί σου. Μ' ακούς; Τέλος! Αντί να βοηθήσεις, με έκανες μαλθακό, με έκανες ακόμη πιο αδύναμο. Μέχρι και τα σχολιαρόπαιδα νόμισαν πως μπορούν να τα βάλουν μαζί μου! Μίλα, δε λες τίποτα ε; Βέβαια, θα χάσεις το ζεστό χρήμα που σου έσταζα τόσο καιρό..."
Ο Χ. συνεχίζει να μιλάει μόνος του αγνοώντας πως η ψυχολόγος στην άλλη άκρη της γράμμης του το έχει κλείσει εδώ και ώρα. Εκείνο που αγνοεί είναι πως ο Χ. πλέον δεν ανέχεται ούτε καν αυτό. Να του κλείνουν το ακουστικό χωρίς πρώτα να τον προειδοποιήσουν.
ΑΚΟΜΗ 33 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
CZYTASZ
Dilemma
RomansΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...