«Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι αυτή που μόλις έφυγε από το σπίτι μας ήταν η κοπέλα σου;» φωνάζει έξαλλος ο Κ. στον Μήτσο. Πλησιάζει το χέρι του στο στόμα του και αρχίζει να τρώει τα νύχια του, γεγονός που φανερώνει το άγχος που ξαφνικά τον έχει κατακλύσει. Ο Μήτσος είναι σιωπηλός απέναντι του και στρίβει ένα τσιγάρο, ατάραχος, περιμένοντας να δει μέχρι πού θα το φτάσει ο μεγαλύτερος αδελφός του.
Ο Κ. έχει αποδεχτεί εδώ και χρόνια ότι δεν έχει τίποτα κοινό με τον Μήτσο. Ποτέ του δε θα καταλάβει τον τρελό τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τη ζωή. Ακραίες επιλογές, από τα ταξίδια του μέχρι τα αθλήματα που επιλέγει να κάνει. Φαίνεται πως όλο αυτό έχει περάσει και στις σχέσεις του. «Αυτή εδώ θα μπορούσε να είναι η γιαγιά σου, κοντεύει τα εξήντα!» συνεχίζει έξω φρενών ο Κ. ενώ ο Μήτσος με τη σιωπή του τον εκνευρίζει ακόμη περισσότερο. Ανάβει το τσιγάρο του και τραβάει μια τζούρα, αφήνοντας τον καπνό να πέσει όλος πάνω στο πρόσωπο του αδελφού του. «Θα μιλήσεις, διάολε; Θα μου πεις τι συμβαίνει με την πάρτη σου;»
Η έκφραση του Μήτσου ξαφνικά σοβαρεύει. Λες και τόση ώρα όλο αυτό να έμοιαζε με παιχνίδι για εκείνον, αλλά πια φαίνεται πως έχει αποφασίσει να υπερασπιστεί τον εαυτό του απέναντι στις κατηγοριές που εκτοξεύει ο μοναδικός άνθρωπος από τον οποίο περίμενε κατανόηση.
«Πρώτον "αυτή" έχει όνομα. Τη λένε Μάρτζι. Δεύτερον είναι μόλις πενήντα ένα χρονών. Και τρίτον είμαστε ερωτευμένοι, ποιο είναι το πρόβλημά σου;»
«Μόλις; Είσαι σοβαρός; Μόλις;» του λέει και τον πιάνει από τα μπράτσα του ταρακουνώντας τον ολόκληρο. Όχι, το ταρακούνημα δεν είναι μια τεχνική που βοηθάει κάποιον να συνέλθει. Ο Μήτσος πλέον εκνευρίζεται και εκείνος. Το τσιγάρο του έχει πέσει στο πάτωμα πριν προλάβει να το τελειώσει. Το πατάει με το πόδι του. «Ειλικρίνα δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά σου» λέει στον Κ. «Ανησυχώ» ψελλίζει εκείνος προσπαθώντας να αποφύγει την ένταση. «Να ανησυχείς για τον εαυτούλη σου, δεν είμαι κανέναν ανήλικο» του απαντά και φεύγει από το σπίτι χτυπώντας την εξώπορτα με μανία.
Πρέπει κάπου να τα πει όλα αυτά. Ποιος από τους γνωστούς του θα μπορούσε να καταλάβει; Ψάχνει στον κατάλογο του κινητού και καλεί τη Ντι.
VOUS LISEZ
Dilemma
Roman d'amourΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...