Arabada geri dönerken ikimizde tamamen sessizdik.
-Cassie; Hazır mısın ?
-Uğur; Neden ?
-Cassie; Yarın sabah yola çıkıyoruz.
-Uğur; Hayır, hiç haberim yoktu.
-Cassie; Anlıyorum, söylemeyi unutmuşum. Yarın sabah akademiye gidiyorum.
-Uğur; Yanında olmam sorun olmayacak mı ?
-Cassie; Senin dünyanda nasıldı bilmiyorum ama burada akademilere giderken kendi hizmetkarlarını götürebiliyorsun. Sende benimle geleceksin. Normalde giremeyeceğin bir yer, yeteneklerini geliştirmen için harika bir yer.
-Uğur; Anlıyorum, teşekkür ederim Madam Cassie.
-Cassie; Sorun değil, sonuçta benim hizmetkarım olacaksan güçlenmelisin. Derslere benimle beraber gireceksin, her soylu üye yanında bir baş hizmetkar ile derslere katılabilir. Sıradanlar sadece alt kademe dersler katılabilir.
-Uğur; Akademi de bir kat sistemi mi var ?
-Cassie; Evet, normalde iç öğrençi, çekirdek öğrenci kavramları vardır ama burada sadece halk ve soylu olarak iki kategori var. Halktan olanlar üst klanlara katılmak ve kendini göstermek için akademiye katılır ve sadece basit derslere girebilir. Soylular gerçek derslere katılır ve kendi güçlerini kurarlar.
-Uğur; Anlıyorum, gençlerin kendini geliştirmesi için kurulmuş bir yer.
-Cassie; Evet, herkese açık olsa da bağımsız bir kurum değil. Buradaki altı aile tarafından ortaklaşa kurulan bir organizasyon ve gençleri yetiştirmek için kullanılıyor.
-Uğur; Ailelerin bu kadar anlayışlı olmasını beklemiyordum.
-Cassie; Anlayışlı değil sadece bir yatırım. Akademi başlı başına bir test, bir çok kurtçuğu bir kavanoza kapattığında ne olduğunu biliyor musun ?
-Uğur; Bir canavar kurtçuk ortaya çıkar ve hepsini öldürür değil mi ?
-Cassie; Hayır, bir kurtçuk sonuna kadar hayatta kalmaya çalışırken bir canavara dönüşür. Akademi de böyle, herkesin üstüne basan, en üst düzey canavarları seçmek istiyorlar. Klanlarda güçsüzlere sadece gereksiz olarak bakılır ve güçlü olanlara saygı duyulur.
-Uğur; Gerçekten acımasızca.
-Cassie; Katılıyorum ama benim yapabileceğim bir şey yok.
-Uğur; Akademide kendi gücünü mü kuracaksın ?
-Cassie; Hayır, bir çok casus akademide kendini gizler. Grubuma dikkatlice seçmeden biri alırsam yanıma bir kurt almış olurum.
-Uğur; Bu konuda haklısın ama bence en azından bir iki kişi bulmalısın.
-Cassie; Neden ?
-Uğur; Her an yaralanabilirsin veya zehirlenebilirsin, seni tedavi etmesi için grubunda en azından bir doktor olmalı.
-Cassie; Başka ?
-Uğur; Bilgi en önemli silahın, bilgi toplayan senin yanında görünmeyen ama gölgelerden hizmet eden en azından iki kişi olmalı.
-Cassie; Neden iki ?
-Uğur; Dediğin gibi biri casus olabilir ve sana yanlış haber verebilir ama ya iki casusun olursa ve birbirlerini tanımazlarsa ?
-Cassie; Haklısın. Peki başka ?
-Uğur; Tek başına yapacakların sınırlıdır, en azından yanında senin kadar güçlü iki kişi olmalı, biriniz yaralıyken iki kişinin iyileşene kadar onu koruması gerekir. Yani en azından 5 kişillik bir ekibe ihtiyacın var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...