Villanın bahçesinde otururken bir çok kıdemli masadaydı, bir çok kişi prensin varlığı varken sessiz kalırken Kuro benim adıma herkese çay ikram etti.
Elimdeki kan özü şişesini incelerken prense bakışlarım kaydı, biraz tedirgin gibiydi ama sakin kalmayı başardı. Simyacı loncasından gelen kıdemlileri içeri almamıştım, bu yüzden burada bulunanlar ya tarafsız yada prensin yanındaydı.
-Prens; Kendimi tekrar tanıtayım, ateş imparatorluğu velihat varis için adaylardan birisi olan Lucas Krimson. Size nasıl seslenmeliyim kıdemli ?
-Uğur; Uğur Kayra, 8.aşama ilahi uzman.
-Prens; Sizinle tanışmantan onur duydum, kıtamızda henüz 8.aşama bulunmuyor, nereden geldiğinizi öğrenebilir miyim ?
-Uğur; Su bölgesinde bir simyacı ve demirciyim.
-Prens; Anlıyorum, yaşlı Wang demirci sınavına girdiğinizi söylemişti, simyacı loncası ile sorun mu yaşadınız ?
-Lisana; Sorun ? Bizim bir sorunumuz yok ama loncanızın var gibi ?
-Prens; Siz ?
-Lisana; Efendimin takipçilerinden birisiyim. Lisana Koi Dragon.
-Prens; Anlıyorum tanıştığımıza memnun oldum kıdemli Lisana, 6.aşama bir takipçiniz bile olduğuna göre oldukça yeteneklisiniz ama sorunun ne olduğunu öğrenebilir miyim ?
-Uğur; Bizim bir sorunumuz yok ama lonca bizi rahat bırakmamakta ısrarcı, sınava girmek istediğimizde hakarete uğradık, ayrılırken lonca büyükleri güzel bir örnek olması gerekirken takipçilerime saldırdı. Düşük profil kalmak istemeseydim loncanız bu şehirden silinirdi.
-Prens; Düşük profil ?
Kaşları seğirirken sakin tavrını bozmamaya çalıştı ama pek başarılı olamadı.
-Prens; Prens geri döndüğümde lonca başkanı ile konuşacağım lütfen bu kırsaldaki küçük bir kaç hadsiz yüzünden kızmayın.
-Uğur; Anlıyorum peki asıl konumuza gelirsek ?
-Prens; İşleri hızlandırmanız güzel oldu, ateş tanrısı bir süredir sessiz duruyor ama gizliden gizliye onu izleyen casuslarımız inzivaya girme hazırlığı olduğunu keşfetti. Şansımıza merhum prensin yani abimin üstündeki bir eşya sayesinde onun bedenini bulabildik, tanrının onun bedenini aldığını fark ettiğimizde nedenini anlamak zor olmadı.
-Uğur; Savaşa katılmamı istiyorsunuz ama diğerlerinin fikri nedir ?
-Prens; Babam bir sorun çıkarmayacaktır hatta size minnettar olacaktır. Dediğim gibi hiç bir 8.aşama uzmanımız yok, bir kaç görevlim dünya ve ahşap sarayına gidiyor ama destek gelir mi emin değiliz. 7.aşama uzmanlarımız olsa bile kazanma konusunda net değiliz.
-Uğur; Anlıyorum, aslında iç işlerinize karışmayı hiç düşünmüyorum ama teklifiniz oldukça cazip.
-Prens; Anlıyorum, o annemin ailesinden gelen bir yadigar. Güçlü bir aurası var ve ailemden kimse onu kullanarak ateş gücünü kaybetmeyi göze alamadı. Soyumuzdan daha güçlü olduğu için ateş unsurumuzu yutabilir ve elementimizi rüzgar olarak değiştirebilir. Sizin işinize yaraması iki taraf içinde oldukça mutlu bir durum.
-Uğur; Gerçekten şuan kullanırsan ateş soyun tamamen yok olacaktır, özel bir fiziğin yoksa iki soyu tutamazsım.
-Prens; Gerçektende öyle, aslında ilk amacım dünya sarayına sunarak yardım için ödeme yapmaktı ama size vermenin daha doğru olduğunu düşündüm.
-Uğur; Neden ?
-Prens; Dünya sarayının lordunun 7 aşamada olduğunu ve oldukça genç olduğunu duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...