Kapıdan çıkarken görevli koridorda git gel yaparak bizi bekliyordu, kapı açıldığı anda heyecanla bizi karşıladı.
Görevli; Kıdemli, 10 gündür yoksunuz, sizi merak ettim.
-Uğur; Sadece biraz uzun sürdü.
Görevli merakla Lisana'ya bakarken şaşırdı, dövüş ustaları pek elbise değiştirmezdi. Sonuçta kirlenmeyi hemen giderebilirlerdi yani sosyete hariç pek çok dövüş sanatçısı bir kaç ay aynı şeyi giyebilirdi sonuçta birden çok ilahi zırh almak çok maliyetli bir şeydi. Görevli uzun süre burada çalışmıştı yani elbisenin farklı olsa bile bir ilahi zırh olduğunu anladığında gözü parladı. Kuro'da biraz kıskanmış ve kendi ipek elbisesini giymişti, iki kadın ilahi bir ipek elbise içinde dururken koridorda resmen parlıyorlardı.
İkisinden güçlü birer ilahi usta alemi güç yayılırken, ilahi aşama eserler onlara çok yakışmıştı. Bir çok demirci görünüşe o kadar önem vermezdi, onlar için nitelik daha önemliydi ama modacı bir eşin varsa kötü görünüşlü bir şey yaptığında kafana bir uçan tekme yediğin için buna alışıyordun. İlk başta kötü bir elbise yaptığımda Aurora ve Jasmina benimle uzun süre konuşmamıştı. En sonunda onlara uğraşıp güzel bir şey çıkartıncaya kadar beni görmezden geldikleri için kadın elbiselerine dikkat ettim ama erkeklerinkine önem vermedim. Sonuçta erkekler ne olsa giyerdi yani pek seçici değillerdi.
Aurora sırf bunun için bana renk dersi vermiş ve bana mor ile lila'nın farkını anlatmıştı. Bana göre aynı renkler ona göre çok farklıydı, ayıraca bir top a4 kağıdına renk skalalarını basarak bana uyumlu renkleri anlatıp, bir ton nutuk çekmişti. İç çekerken eğlenceli anılarımı hatırladım, bir süre sonra görevli kendine geldi ve hemen konuşmaya başladı.
-Görevli; Kıdemli Wang sizi salonda bekliyor, uzun süre sizden haber almayınca köpürdü ama silah .. pardon zırh yaptığınızı söylediğimde kabul etti.
-Uğur; Senin için zor olmuş olmalı, lütfen yolu gösterin.
-Görevli; Lütfen takip edin.
İlerlerken etraf tamamen sakindi, ay yükselirken gecenin sakinliği her yerde hakimdi. Arka bahçeye giderken etrafı aydınlatan bir sürü parlak kristal vardı. Masada iki ihtiyar oturup satrança benzeyen bir oyun oynarken bizim yaklaştığımızı fark ettiler ve bize döndüler. İkinci ihtiyarı tanımıyordum ama gücü Yaşlı Wang'dan zayıf değildi. 6.Aşamadaydı, sanırım biz meşgulken şehirde bir kaç şey oldu.
-Yaşlı Wang; Demek geldin, birini evinde bekletecek kadar cesursun.
-Uğur; Yaşlı wang beni bu sefer affetsin, demirciliğe dalmışım.
-Yaşlı Wang; Hahahah, belkide affederim ama önce yaptıklarını göster. Bakalım rozeti gerçekten hak ediyormusun ?
-Yaşlı Adam; Rozet ?
-Yaşlı Wang; Ona 3.aşama demirci kimliği verdim.
-Yaşlı Adam; Wang, normalde bu kadar aceleci davranmazdın.
-Yaşlı Wang; Otur ve izle, bu genç çok ilginç.
Masaya otururken iki kız arkamda kaldı ve ayakta durdu, oturmalarını istesem bile reddettiler. İkisi ayakta dururken etrafı tarıyor ve nöbet tutuyordu, bu tavırları onların koruma olduğuna iki yaşlıyı inandırdı ve bana bakışları biraz netleşti.
-Yaşlı Adam; Bu genç kadınlar oldukça ilginç, güçleri pek zayıf değil.
-Uğur; Evet, beni korudukları için şanslıyım.
-Yaşlı Adam; Duydum, yoksa simyacıların baskınından nasıl kolayca kurtulabilirdin ?
-Uğur; Simyacı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasiUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...