Bir süre böyle kaldıktan sonra kendime geldim ve ağaya kalktım. Kuro hala biraz şaşkın gibiydi ve ona bakarken güldüm.
-Kuro; Efendim ?
-Uğur; Sorun yok, sadece düşüncelerim netleşti. Peki sen nasılsın ?
-Kuro; İyiyim, tamamen iyileştim.
-Uğur; Dersini aldın mı ?
-Kuro; Evet, güçlü bile olsam sadece ilahiyat alemi 1.aşamadayım. Belki ikinci veya üçüncü aşamadaki biriyle savaşabilirim ama daha üstü beni aşan bir seviye. Kibirimle düşüncesizce hareket etmek hem size zarar verir hem de kendi hayatımı kaybedebilirim.
-Uğur; Doğru, hala bu konularda tecrübesizsin. Bir dahi her zaman güç sarhoşu olur ve bu tarz durumlara düşer. Asıl sorun bundan kurtulursa alacağı derstir, bunu unutma Kuro.
-Kuro; Anlıyorum, yardımınız için teşekkürler.
-Uğur; Sorun değil, şimdi meditasyon yaparak son iç yaralarını iyileştir. İç yaralanmalar biriktikçe ileride sorun çıkartır. Basit bir ilahiyat seviye olmanı istemiyorum Kuro, senin hedefin ustanın da üstünde olacak.
-Kuro; Anlıyorum efendim. Bu ast dinlenmeye çekiliyor.
-Uğur; Bundan sonra bu kadar kurallara bağlı kalmana gerek yok. Bana istediğin gibi seslenebilirsin.
Sesimi duyduğunda geri dönmüş ve gitmek üzereydi. Bir saniye dondu ama sonra başını salladı ve içeri girdi. O içeriye girdiğinde etrafa baktım. Bu oldukça güzel bir villaydı, etrafta bir çok iyi bitki ve güzelce oyulmuş formasyonlar vardı. Yine de bu formasyonlar çok ham ve yetersizdi. Yüzüğümdeki ruh taşlarını çıkarttım ve bahçedeki bir kaç yere gömerken formasyon bayraklarını yerleştirdim.
Simya için kapanmaya girdiğimde en az iki ay ayrılamazdım ve bu sırada köşkün dış dünya ile bağlantımı kesmek iyi bir fikirdi. Davetsiz misafirler ben yokken Kuro'ya saldırırsa oldukça kötü olurdu, bu yüzden bir kaplumbağa kabuğu koruma formasyonu yerleştirdim.
Oluşumu bitirmem iki günümü aldı, hala gelen veya giden birisi yok. Silvie oldukça mantıklı birisi, şimdi hap rafineri ettiğimi fark etmeli ve bu yüzden rahatsızlık vermek istemiyor. İçeriye girerken bir odanın kapısı açıldı ve Kuro odadan dışarı çıktı. Arkasında yedi siyah kuyruğu sallanırken, kan kırmızı gözlerle bana baktı. Bir an dondu ve sonra başını eğdi.
-Kuro; Özür dilerim usta, hemen insan formuna geçiyorum.
-Uğur; Neden ?
-Kuro; Usta insan formumu daha çok beğendiğini söylemişti.
-Uğur; Bu sadece bir yorum, buna takılma. Buradayken istediğin şekilde kalabilirsin. Silvie ile ilişkiler kurduk ve insanlar kuyruğun yüzünden gereksiz sorun yaratmaktan çekinmeli.
-Kuro; Efendim..
-Uğur; Bir şey söylemekten çekinme.
-Kuro; Son bir kaç günde biraz değiştiniz.
-Uğur; Nasıl ?
-Kuro; Daha kibarsınız.
-Uğur; Hep olduğum gibiyim, bunu düşünme Kuro. Şimdi iyiysen sana üç görev vereceğim.
-Kuro; Dinliyorum.
-Uğur; Birincisi dışarıya bir oluşum kurdum. İnzivaya çekilirken kontrolü sende olacak. Kimsenin içeriye girmesine izin verme, Silvie gelirse o zaman onu dışarıda karşıla ve durumu anlat. İkinci olarak bu sürede ruh taşlarını kullanarak enerjini arttır ve son olarakta oluşumu inceleyerek bir şeyler öğrenmeye çalış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...