Şehire Gitmek

177 22 2
                                    

Gözlerimi açtığımda Kuro'nun dibime kadar girdiğini fark ettim.

-Uğur; Kuro ?

Yakından bakınca Kuro'nun gittikçe güzelleştiğini anladım. Önceden de güzeldi ama güçlendikçe daha da güzelleşmişti. Diğerlerini bilmiyorum ama siyah tüylü kulakları ve kızıl gözleri bana çok seksi görünüyordu. Kuro'nun üstüne atlayıp onu becermeden önce ona seslendim. Uyandığımı fark edince kızardı ve hemen geriye çekildi.

-Kuro; Usta tebrikler. 9.Aşamaya geçtiniz, maymun şarabını için hemen usta seviyesine geçecek misiniz ?

-Uğur; Hayır, şimdilik hazırlanmadan usta aşamasına geçersem yıldırımlarla başa çıkamayacak gibi hissediyorum.

-Kuro; Bu imkansız usta çok güçlüdür.

Bu kızın bana sonsuz güveni beni güldürdü. İnsan ne kadar güçlü olursa girdiği denemeler o kadar güçlü olurdu. İç güdüm bana hazırlıksız girersem öleceğimi söylüyor. Bundan önce diğer güçlerimde uzmanlaşmalıyım, güçlenen sadece Kuro değil. 

Bende karga soyum ve tilki soyumda uzmanlaştım. Hatta şuanda istersem yarı altın karga formuna yada yarı tilki formuna geçebilirim. Hatta istersem uzun süre yarı ejder formunda bile kalabilirim, sonuçta üç kılavuzda da mükemmel derecede uzmanlaştım. Sırada diğer elementler vardı.

-Uğur; Kuro sana bir sorum var, ben hangi elementte uzmanım ?

-Kuro; hmmh.. buz, su, ahşap, dünya ve metal elementini kullandığınızı gördüm. Yine de tuhaf tilki soyunuz olduğunu biliyorum ama nedense farklı türlerin kokularıda burnuma geliyor. Usta bir melez misin ?

-Uğur; Kuro muhafızım olduğun için sana bir sır vereceğim.

-Kuro; Emin olun kimse bilmeyecek. Ben Kuro, Ustanın sadık hizmetkarı, ruhum ve bedenim üstüne yemin ederim ki ustamın hiç bir sırrını sızdırmayacağım. Eğer sızdırırsam gökler ruhumu yok edebilir.

Gök gürlerken, yemininin gökler tarafından kabul edildiğini anladım, bir iç çektim bu kız çok aşırı. Sadece bir şey söyledim ve hemen yemin etti.

-Uğur; Bu kadar kolay yemin etme, bir ruh yeminini gücü çok fazladır. 

-Kuro; Düşünmeme gerek yok, bu yemini etmek en başından beri planımdı.

-Uğur; Peki o zaman, şaşırma Kuro.

Birden etrafımı altın alevler sararken yarı altın karga formuna geçtim. Sırtımda alevden kanatlar oluşurken. gözlerim altın sarısını dönüştü. Saçlarım kızıl-altın rengine dönüşürken, kollarımın kenarında altın tüyler çıktı. Ayaklarım karga ayağına dönüştü, ayaklarımda üç pençe varken giydiğim botu parçaladı ve üstümdeki kıyafetler yanmaya başladı. Paniklerken ilk kez bu forma geçtiğim için böyle olacağını bilmiyorum.

Kuro bana şaşkınlıkla bakıyordu,

-Kuro;  ...Kartal hayır karga.. usta bu ne tür bir canavar soyu !!!!!!  Bekle Ateş !!!!!!!!! İmkansız usta nasıl ateşi kullanabilir !!!!!!

Dönüşümü bozdum ve hemen geri insan formuna döndüm. Kıyafetlerimin hepsi yanmadığı için zar zor kurtuldum ve yüzüğümden bir pelerin alarak giydim.

-Uğur; Bu benim sırrım, bedenim özel ve her türlü elementi kullanabilirim. Aynı şekilde her elemente bir soy tutabilirim. Şuanda dönüştüğüm form altın karga yarı insan formu.

-Kuro; Altın karga ? Hiç duymadım ama çok güçlüydü. Bedenimin titremesini engelleyemedim.... bekle usta her türlü elementi kullanabilir mi ? Biliyordum usta her şeyi yapabilir.....

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin