Anlaşma-2

157 23 0
                                    

-Uğur; Gerek yok, gençlik öğrenmelidir. Bir kaç küçük hata yapmaları normaldir.

-Guts; Teşekkürler kıdemli, tekrardan özür dilerim.

-Laffie; Hoş görünüz için teşekkürler kıdemli.

Bu daha iyi , artık gücümü bildikleri için tavırları değişti ve bu fena değil. Kabile ile iyi ilişkiler geliştirmeliyim, sanırım bu yüzden küçük bir hediye vermeliyim. Yüzüğümden iki hap çıkardım ve gençlere fırlattım.

-Uğur; İkinizde darboğaza ulaşmışsınız, bunlar kanun kavrama hapları. İlahiyat için işe yaramazlar ama egemen seviyeye geçmeniz için yeterliler. Gidip inzivaya çekilin.

İki genç bana şaşkınlıkla bakarken donmuşlardı, sadece ikisi değil ihtiyarlar bile donmuştu.

-Laffie; Bu.. Bu... kıdemli bu değerli hediyeyi kabul edemeyiz.

-Guts; Kıdemli lütfen geri alın. Bu küçükler hapınızı al..

-İhtiyar; Sadece alın, size hediye ettiğine göre geri çevirmek onun iyi niyetini reddettiğiniz anlamına gelir.

İkisi teşekkür ederken saçma derecede aşırı bir sırıtma ile köye geri dönmeye başladılar. Direk derin inzivaya girecekleri hallerinden belliydi.

-İhtiyar; Kıdemliye teşekkür ederiz. Köyümüz böyle bir hapı almak için çok uğraşmalıydı.

-Uğur; Sorun değil.

-İhtiyar; Sorumu mazur görün ama bir simyacı mısınız ?

-Uğur; Sadece bir acemiyim.

-İhtiyar; Anlıyorum, tekrar teşekkürler kıdemli.

-Uğur; Dediğim gibi gerek yok, sizinle bir iş yapmak istiyorum. Müsait misiniz ?

-İhtiyar ; İş ?

Hemen yanındaki kadın ihtiyar öne geçti.

-İhtiyar Kadın; Kıdemli zaten sizinle görüşmek istiyorduk, diğer ihtiyarlar salonda müsaitseniz oraya geçelim mi ?

Kadın fena değildi, ortalık alanda konuşursak kimlerin kulak misafiri olacağını bilemeyiz. Benim kimliğini gizleyen bir gezgin simyacı olduğumu düşünüyorlar ve bu benim için çok iyi bir durum.

Kadın, genç kızla göz göze gelince genç kız  Rafiel'in elinden tutarak hemen geri çekildi ve köydeki tüm gençler kenardan bizi izlerken üçümüz onları tedavi ettiğim büyük eve doğru yürümeye başladık.

Bir kaç genç kızın kenarda dururken bana bakıp cilveli davranma çabası dikkatimi çektim ve sadece acı bir gülümseme gösterdim. Bir çok kadınla ilişkim var ama biraz seçiciyim, sade görünüşlü biri ilgimi çekmiyor.

Kadın ihtiyar gizlice beni izlerken, genç kızlara dikkat etmediğimi görünce bir iç çekti, bu tuzağa bir kere düştüm ve dersimi aldım. Teşekkürler Marco.

Büyük evin içine girdiğimde ortaya büyük bir masa konmuştu, tüm ihtiyarlar sandalyede otururken bizim girdiğimizi görünce ayağa kalktı.

-Uğur; Rahatsız olmanıza gerek yok, lütfen oturun.

-Bir İhtiyar; Hayır, hayır, kurtarıcımız ayakta dururken oturamayız lütfen oturun.

Masaya oturduğumda yanımdaki büyük önündeki ahşap sürahiden bir bardak şarap doldurup bana uzattı, teşekkür ederken şarabı aldım ve bir yudum içtim. Şarap biraz acı ve yoğundu ama tadı güzeldi. İyi bir şarap olduğu belliydi, ihtiyarın yorum yapmamı beklediğini anladım.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin