Adam; Lütfen buradan buyurun, burası benim işlettiğim mağaza bin hazine pavilyonu.
-Uğur; Tanımadığın biri için çok iyi değil misin kıdemli ?
-Adam; Kıdemli demenize gerek yok. İster simya isterse dövüş seviyesi olarak aynı durumdayız. Lütfen bana erkek kardeş de.
-Uğur; Ohhh.. demek fark ettin. Yine de aynı seviyede olduğumu düşünmüyorum. Bende güçlüsün. Simyada da basit değilsin.
-Adam; Hahaha... bitki kokusu üstünüzde çok yoğun ayrıca kullandığınız alevler hiç sıradan değildi. Altın alevleriniz bir simyacı için büyük bir lütuf. ( Konuyu değiştirir. )
-Uğur; Altın alevler soyumdan gelen bir şey ama soyumu ifşa etmeyi sevmiyorum.
-Adam; Anlıyorum erkek kardeş, sanırım ihtiyacını olan bir şeyler var. Bin hazine pavilyonum sizi karşılıyor.
-Uğur; Aslında yok, sadece etrafa bakıp ilgimi çekenleri topluyorum.
-Adam; Anlıyorum.
-Uğur; Uğur Kayra... adım bu, ismimle hitap edebilirsin erkek kardeş.
-Adam; Anlıyorum erke.. Uğur. Benim adım Silvie, elf soyundan gelen bir simyacıyım.
-Uğur; Anlıyorum Silvie, ahşap uzmanlığın oldukça iyi. İyi bir simyacı olmalısın.
-Adam; Bir şekilde kendimce iyiyim ama bir usta olduğumu söyleyemem.
-Uğur; Neden ? Senin gücünde birisi en azından bir usta olmalı.
-Silvie; En son bende öyle düşünüyordum ama en sonunda anladım. Dünya çok büyük, kibir sadece görüşümü engeller.
-Uğur; Anlıyorum, mantıklı bir düşünce.
Bu sırada basit taş işlemeleri olan bir mağaza girdik. Altın boynuz kadar büyük değildi ama bana daha elit bir yer gibi geldi. İçeriye girdiğimde guseng tütsüsünü fark ettim.
-Uğur; Guseng tütsüsü, gerçekten iyi bir seçim. Otlarla karışmaz ve onların yapısını engellemez.
-Silvie; Ohh.. Guseng'i biliyor musunuz ? Ayrıca hayal otunu da biliyorsunuz.
-Uğur; Hayal otunu sevmiyorum.
-Silvie; Bana bahseder misiniz ? Altın boynuz yeni yeni tüm mağazalarına koymaya başladı ama nedense kokusu bana çok kötü geldi.
-Uğur; Ahşap özelliğin güçlü bu yüzden enerjin seni uyarıyor. Hayal otunun yaydığı koku insanların zihnini karıştırır ve net karar vermesini engeller. Oradaki çalışanların hepsinin biraz fazla kibirli ve mantıksız olması bu yüzden. Sadece genç orada yeni çalışmaya başladığı için etkilenmemişti.
-Silvie; Böyle bir etkisi olan otu kullanmak ne kadar iğrenç.
-Uğur; Kendi ayaklarına sıkıyorlar, fark etmediler ama gittikçe mantıksız davranıp sorun çıkarmaya başlayacaklar ve eninde sonunda halk düşmanı olacaklar. Şimdilik işleri büyüyebilir ama batmaya mahkum.
-Silve; Altın Boynuz son zamanlarda oldukça agresifleşti sanırım etkisi bu ama kar için hala daha görmezden geliyorlar.
-Uğur; Başa çıkabileceklerini düşünüyorlar ama sert biz doz zehirden ziyade sürekli az miktarda alınan zehir daha tehlikelidir. Bağımlı olacaklar.
-Silvie; Anlıyorum, sizinle çay içerken biraz muhabbet etmek isterim.
-Uğur; Sorun değil ama Kuro'nun durumu biraz dinlenmesini gerektiriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantastikUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...