Sana Bir Hikaye Anlatayım ( Özel Bölüm )

161 17 28
                                    


Yazar Özel Notu; Bu bölümü unutmadan yazmak istedim, bu bölümde anlatılan tüm hikaye Uğur'un kulenin görevini tamamladığı ve dışarı çıktığı zamana denk geliyor.

....

....

....

Bu uzayın tenha yerine neden geldiğimizi hiç anlamadım ama onu takip etmekten başka şansım yoktu. Önümde yürüyen yaşlı kadına bakarken iç çektim, kader çok acımasızdı. Önümdeki kadın bin yaşında ya var ya yoktu ama yaşına göre çok yaşlı görünüyordu, neredeyse her an ölecek gibiydi ama bu onun ,hayır tüm kahinlerin kaderiydi. 

Not; Kahinler geleceği görmek için kendi hayatlarını yakıt olarak kullanır.

-Rahip; Hanımım, bu tenha yere neden geldik ?

-Kahin; Sadece eski evimi özledim.

-Rahip; Eviniz ?

-Kahin; Doğduğum gezegen, bu gezegende büyüdüm, bir çok aile üyesi edindim. Dünyevi duygulardan kurtulamayız, ne kadar duygulardan arınmak istesek bile biz insanız ve beşeri duygular bizim bir parçamız.

-Rahip; Anlıyorum ama fazla kalamayız, kehanetiniz doğru ise hemen hazırlıkları yapmalıyız. Savaş yaklaşıyor, halkalar yakında karışmaya başlayacak.

-Kahin; Bu yüzden buradayız, kader için en önemli yer burası ama bu olayı mezara götüreceksin ben öldükten sonra bile bu olay hakkında benim talimatım olmadan konuşmam yasak.

-Rahip; Bu ..

-Kahin; Buda üzerine yemin et, kaderin ilerlemesi için gerekli yoksa sorumluluğunu sadece sen değil, tüm tarikatımız bile alamaz.

Kahini çok nadir ciddi bir halde görmüştüm ama hiç birinde bu kadar ciddi değildi, ona bakarken kararımı verdim.

-Rahip; Ben, Zen tarikatının kıdemlilerinden birisi olarak burada yaşananları kahinin talimatı haricinde hiç görmemişim gibi yapacak ve mezarıma kadar sessiz kalacağıma yemin ederim, eğer bu yemini kırarsam ben ve tüm soyum sonsuza kadar reenkarnasyondan men edilsin.

-Kahin; İyi, şimdi ne olursa olsun sakin kal. Görevimi tamamlamak için ömrüm yetmeyecek, geri kalanlar için sana güveniyorum.

-Rahip; Kahin olarak tüm talimatlarınız bizim için kutsal emirdir, tarikat lideri aksini bile emretse olsa sizin için her şeyi yapacağım.

Yazar Notu; Budistlerde gerçeğin gözünü gibi özel durumları olan kahinlerin emirleri bazı durumlarda tarikat liderleri hatta ulu kıdemlilerden bile önemlidir, her budist tarikatta olmasada çoğunda geçerli bir durumdur.

-Kahin; Teşekkür ederim, sana oldukça acımasız davrandım ama romantik duygular yaşayamam.

-Rahip; Biliyorum, tüm kahinlerin kaderi bu ama senin için çok acımasız değil mi ?

-Kahin; Hayır, her şeyimi onlara borçluydum ve şimdi onlara geri ödüyorum, bunun için pişman değilim, tam tersine hiç bir zaman hiç bir şey yapamadım ama artık yapacak bir şeyim ve oynanacak bir rolüm var, bu benim için yeterli, artık huzura erebilirim.

Kahinin tarikatımdan bahsettiğini düşünmüştüm ama gelecekte bunun ne kadar yanlış olduğunu anlayacaktım.

Önümdeki güneş sistemine baktım ve iç çektim, kahinin bu gezegende doğduğuna inanmak zordu. Sadece üçüncü halkada ıssız uzayda var olan bir güneş sistemiydi, en yakın insan veya yarı insan yerleşimi bir kaç sistem uzaktaydı. Bir anda sorular belirmeye başladı, kahin burada doğduysa nasıl buradan ayrıldı. Şimdi tarikatın en kutsal ulaşım aracını kullanıyorduk ama buraya gelmemiz seneler sürdü ama tek başına nasıl geldi ? Bu yer antik savaş zamanlarında yok edilen ve şimdi terk edilmiş bir alandı, buraya birinin gelip onu alması imkansızdı. Merakla gezegenlere baktım ve iç çektim, bir gezegende insan varlığı vardı ama her biri zayıftı. 

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin