Demirci Loncası İle Anlaşmak

121 12 2
                                    

Sabah gün doğarken demirci loncasının kapısının önünde duruyordum.

-Kuro; İçeri girelim mi ?

-Uğur; Elbette.

İlerlerken bir muhafız bizi durdurdu.

-Muhafız; Silah sipariş etmek için mi buradasınız yoksa malzeme için mi ?

-Uğur; Hayır, Yaşlı Wang ile görüşmek istiyorum.

-Muhafız; Yaşlı Wang ? Lütfen lonca başkanına düzgün hitap edin.

Yüzüğümden bir kimlik çıkardım ve muhafıza gösterdim.

-Uğur; Şimdi girebilir miyim ?

-Muhafız; 3.Aşama Demirci ? Kıde... kıdemli hoşgeldiniz.

-Uğur; Sorun yok, işini yapmaya devam et

İlerlerken eski görevli bizi gördüğü anda hemen yanımıza geldi.

-Görevli; Saygıdeğer misafirlerimiz, Yaşlı Wang gelebileceğinizi söylemişti. Size odaya kadar eşlik edeyim, efendim bir görüşmede olduğu için biraz beklemeniz gerekecek.

-Uğur; Sorun yok, satılan malzemelere bakmak istiyorum.

-Görevli; Anlıyorum, lütfen beni takip edin.

Görevliyi takip ederken loncanın satış salonuna gittik. Uzun ince bir yerdi, bir çok görevli ve  muhafız beklerken cam kutuların içinde silahlar ve zırhlar duruyordu. Kuro ve benim çok ilgimi çekmese bile gelenlerin bir çoğu hayranlıkla silahlara baktı. Bir çoğu egemen seviye olsa bile sıradan insanlar için değerliydi.

-Uğur; İlahi eserler var mı ?

-Görevli; İlahi seviye mi ? Bir üst katta olmalı ama sizi oraya götürmek için yetkim yok.

Kimliğimi görevliye uzatırken inceledi, bir an elleri titredikten sonra kimliğimi geriye verdi. 

-Görevli; Kaba tavrım için özür dilerim kıdemli, kimliğiniz ile sizi kimse durduramaz. Lütfen beni takip edin.

-Kuro; Sorun yok.

Görevli üst kata götürürken bir çok insanın gözü bize takılmıştı, üst kat şehirdeki insanlar için bir merak konusuydu. Sonuçta iyi bir kimliğiniz yoksa üst kata girmek imkansızdı.

Üst kata çıkarken bizi daha küçük bir salon karşıladı, aşağıda 500 kadar ürün varsa burada en fazla 40 tane ilahi eser vardı. Yapmak zor olduğu ve malzemeler değerli olduğu için bu sayı oldukça iyiydi ama yapılan eserler benim yaptıklarım kadar iyi değildi.

Arkadan gelen Lisana'ya bakarken ona bir ilahi eser vermediğimi fark ettim, muhafızım olacaksa ona iyi bir hediye hazırlamam gerekirdi.

-Uğur; Savaşta ne kullanırsın ?

-Lisana; Ne ? Teşekkür ederim efendim ama gerekli değil.

Sözleri bu olsa bile gözleri parlıyordu.

-Kuro; Sadece söyle, Uğur buradan silah almayacak sana yapacak. Bu büyük bir şans, iyi düşün Lisana.

-Lisana: Yapacak ? Efendimi silah yaparken hiç görmemiştim.

-Görevli; Kıdemli silah mı yapacak ? Efendim malzemeleri buradan alabilirsiniz, kıdemli olarak loncanın demirci atölyesini kullanma izniniz var ama bir şey önerebilir miyim ?

-Uğur; Söyle ?

-Görevli; Bir kıdemli silah yaparken nadiren de olsa izleyici alır. Bu likayat puanı kazanmanızın bir yolu, puanlarla malzemeleri indirimli alabilirsiniz.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin