Hastanın odasına gittiğimde biraz daha iyi olduğunu gördüm. Büyük babası yani şehir lordu torunun yanındaydı. Ortam biraz tuhaflaştı ama konuşmamız gerekiyordu.
-Uğur; İkinizle de biraz konuştum ama bazı şeyleri netleştirmeliyiz.
-Adam; Dediğin gerçek miydi ?
-Uğur; Evet, dış dünyadan geldim. Buraya bir sınav için geldim ve sadece bunu bitirirsem geri dönebilirim.
-Şehir Lordu; Sınav ? Ne.. nasıl oluyor ?
-Uğur; Bu dünyayı hapseden şey bir eser ruhu. Eserin sahibi öldüğü için ruh yeni bir sahip arıyor. Sarayların kabulünü alamazsam o zaman bende esir olurum.
-Şehir Lordu; Eser ruhu ? Saçmalık hangi eser bir gezegeni tutsak edebilir.
-Uğur; Güçlü bir eser.
-Adam; Eğer sen kazanırsan o zaman tüm dünya senin elinde oyuncak mı olacak ?
Soruyu sorarken hem ondan hem de şehir lordundan yayılan saldırma isteğini hissettim. Bunu anlatmamam mantıklı olabilirdi ama öğrenci olarak almak istediğim birine karşı dürüst olmazsam o zaman ileride daha büyük sorunlar olabilirdi. Eğer bir hamle yaparlarsa ikisine susturmak zorunda kalırdım.
-Uğur; Kontrol bende değil sadece dışarıya çıkış kapısını açıp kapatabilirim.
-Şehir Lordu; Yalan söyleme ihtimalin yüksek.
-Uğur; Sence ? Tüm dünyayı bu güçle mi kontrol edeceğim daha güçlüysem zaten bu dünyayı kontrol etmem için bunları yapmama gerek var mı ?
İkisi sessiz kalmıştı bu güçle eseri kontrol etmem imkansız olurdu sonuçta bu kademede eseri kontrol etmek için devasa bir güç gerekirdi ve o güce ulaşan birinin bunlarla uğraşmasına gerek yoktu. Dünyaya geldiği anda burada kral olurdu.
-Adam; İstediğin şey ne ? Neden beni öğrenci olarak kabul etmeye razısın ?
-Uğur; Dışarıda ailem var ve dağılmış halde onların yaşayabileceği bir yer arıyorum. Buraya getirmek istiyorum ve burada yaşamalarını burası güvenli.
-Şehir Lordu; Tanrılar var ve güvenli mi diyorsun ?
-Uğur; Tanrıları halledersek o zaman tamamen güvenli olacak. Dış dünyayı bilmiyorsun orası daha acımasız.
-Şehir Lordu; Peki torunumun sorusuna geri dönelim.
-Uğur; Kapıyı açıp kapatabilirim, isteyen birisi varsa göndereceğim ama öylece kendimi ifşa edemem. Her sarayda bir koruyucu olmasını ve çıkmak isteyenleri onlar aracılığıyla göndermeyi planlıyorum. Sonuçta bu eser konusunu bir şekilde saklamazsak dış dünyada yayılır ve av pozisyonuna düşerim. Ayrıca bu kişiler güvenilir insanları bulacak ve kuracağım bir akademiye katılacak. Tüm dünyaya yayılan ortak bir akademi kurmayı düşünüyorum, insanlar yakalansa bile dünyanın alt evrende olduğunu ve güçlendikten sonra yükseldiğini varsayacaklar.
-Adam; Yani saraya bırakacakların senin için paravan görevi görecek ve insanları gizlice çıkaracaksın.
-Uğur; Yeterince güçlülerse neden olmasın ? Güçsüzlerse hayır dış dünyada avlanırlar.
-Şehir Lordu; Av? Neden avlansınlar ?
-Uğur; Soylarınız dış dünyada bile nadir, oğlunuzu bu yüzden ele geçirmek istemediler mi ? Dış dünya bunun gibi şeyleri yapan onlarca hatta yüzlerce tarikat var.
-Şehir Lordu; O zaman seni öldürmem daha mantıklı.
-Uğur; Sanmıyorum, eser ruhunun gücü azalıyor ve eser fark edilecek. Ben elde etmezsem başkası elde ederse karşı koyma şansınız bile yok. Güçlü birinin kölesi olacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasiUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...