Odaya geri dönmüştüm, yapılacak çok fazla şey varken nereden başlamam gerektiğini bilmiyorum. Kapı sertçe çalınırken iç çektim daha üç gün geçmişti, bodrumdaki gizli yeri incelerken vakit hızla geçip gitmişti. Bu üç günde kitapların bir kısmını öğrenerek bir çok bilgiyi topladım.
-Uğur; Girin !!
İçeriye Karen ve Aisen girince iç çektim, tepkilerinden pek iyi bir şey öğrenmedikleri belliydi.
-Karen; Gerçekten şerefsizin evinde binlerce ruh taşı varmış !!!!!
-Aisen; Bunca zamandır para çaldığını hayal bile edememiştim. Bunu nasıl yapar !!!!
-Uğur; Kanıt topladınız mı ?
-Karen; Gerek kalmadı, kitapları tekrar inceleyince gençler için binlerce ruh taşı kullanarak bir çok bitki aldığını öğrendik. İncelediğimizde bir çok bitki kayıtlardakinden daha gençti, bin yıllık bir bitki için 30 ruh taşı harcamış ama gerçekte bitki bir kaç on yıllık. Bir iki ruh taşı bile etmezdi, bunun gibi yüzlerce yıldır bitki almış !!!
-Uğur; Anlıyorum gerçekten bir hipotezdi ama gençleri hedefliyorlar.
-Aisen; Ani baskınla evini aradık, gizli bir bölmede bir çok bitki, değerli materyal ve ruh taşı ele geçirdik. Şimdi mahkeme için salona getiriliyor, lider olarak yargıya gelmeniz gerek.
-Uğur; Anlıyorum.
-Karen; Neden bu kadar sakinsin !! Bir kabile üyesi ihanet etti !!!
-Uğur; Çünkü umutları azalıyor, günden güne kabilenin zayıflaması onları içten içe çürüttü. Bir umut göstermezseniz o zaman sayı sadece artacaktır. Eminim gençlerde bile bir umutsuzluk dalgası yükselmeye başlamıştır, Shiro genç dahiler arasında nasıl ?
-Aisen; İlk beşte yer alabilir ama ilk üç için imkansız. Hayalet ruhlarını kullansa bile rakiplerine karşı durmakta zorlanacaktır.
-Uğur; Diğerleri o zaman sıralamaya bile giremedi, Shiro onlar için son umut kırıntısı, eğer durumu düşecek olursa gençlerin son umudu yok olacaktır. Bir kaç suikast girişimi oldu mu ?
-Aisen; Suikast ? Hayır, Shiro genell.... nöbetteyken bir kaç saldırıdan bahsetmişti.
-Uğur; Anlıyorum, bu mahkeme sadece kısa süreli rahatlama sağlayacak. İyi bir hamle yapmazsak kabile yavaş yavaş bölünecektir.
-Karen: Ama asil kanı bulduk !!
-Uğur: Ben hala bir yabancıyım, ikiniz kabul etse bile kaç kıdemli kabul etti ? Yarısına yakını beni kabullenemedi, gençler ve halkta kabullenmedi. Bu yüzden şimdilik bu bir koz değil.
-Aisen; Bunları söylediğine göre aklında bir fikir olmalı.
-Karen; Gerçekten mi ?
-Uğur; Ateş tilkileri gittiğinden beri hiç bir simyacınız kalmadı değil mi ?
-Karen; Gerçekten de, simya konusunda ailemiz geride kaldı, hap mağazalarından hap almaya güvenmek zorundayız, haplarda anka kabilesinin kontorlünde.
-Uğur; En iyi hapları satmayacaklardır, büyük ihtimalle düşük kalite yada orta kalitededir.
-Aisen; Bu doğru.
-Uğur; İlk işlem basit, size bir liste vereceğim, listedeki bitkilerden en az 300 adet alın. Simya yaparak hap üreteceğim ve hapları dağıtacağız. En iyisi olmasa bile satılanlardan iyi olacaktır, bu haplarla kabilenin güvenini geri kazanacağız.
-Aisen; Simya ? Simya da ne kadar iyisiniz ? Sıradan odun veya cevher alevleri işe yaramaz.
-Uğur; Sorun yok, siz dediğimi yapın. Bundan sonra gerçek adımları atacağız ama ilk olarak bu yapılmalı, siz bitkileri alırken bende toprakları gezip değerlendireceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasíaUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...