Kuro; Kurtarılabilirler mi ?
-Uğur; Sorun değil, sadece kimsenin girmesine izin verme.
-Kuro; Emredersiniz kıdemli.
Kapıyı korumaya giderken bir çok hap ve bitki çıkarttım. Haplarla gençleri beslerken, akupunktur tedavisine başladım ve bu sırada iğnelerde ışık elementini kullanarak yaraları iyileştirmeye başladım.
İçsel yaralanmalar büyük bir sorundu ve benim onları iyileştirmem bile üç gün sürdü, üçüncü günün sonunda her birine birer yenileme hapı verdim ve ayağa kalktım. Bu işlem gücümün çoğunu harcadı ve oldukça yorgun hissediyorum, kenardaki bir yatağa uzandım ve uyuyakaldım.
Ne zaman uyandım bilmiyorum ama gençler hala komadaydı, nabızlarına baktım ve durumları iyiye gidiyordu. Bu zor bir operasyondu. Organları zarar görmüştü ve onları düzeltirken aynı zamanda ezilmiş dokuyu kesmiştim ve dikmiştim. Bir tanesi uyanırken, ona baktım. Kör olan kişiydi ama ezilen gözünü tamamen çıkarttım ve yenileme hapı verdim. Bir ay sonra gözü yenilenmeliydi.
-Genç; Öldüm mü ?
-Uğur; Hayır ama yaralısın. Yakında iyileşeceksin.
-Genç; Neden etraf çok karanlık.
-Uğur; Bir gözünü kaybettin ve diğer gözün hala hasarlı bu yüzden gözlerini bandajladım.
-Genç; Sen kimsin ?
-Uğur; Doktor, kör olduğuna şaşırmadın mı ?
-Genç; Hayır, neler olduğunu hatırlıyorum.
-Uğur; Güçlü birisin, Kuro'nun sizin için cezayı kabul etmesine şaşmamalı.
-Genç; Abla... hayır takım lideri ceza mı alacak ?
-Uğur; Büyük bir tane.
-Genç; Hayır... hayır.. hepsi benim hatamdı. O mağaraya girmemeliydim, ablam sadece beni kurtardı.....
-Uğur; Cezasını sizin için kabul etti, bir şey yapmak istiyorsan o zaman en iyi şekilde iyileş ve ona karşılığını ver. Sana bir yenileme hapı verdim ve kayıp gözünü yenileyecek ama bu süreç bir ay sürecek. Bu dönemde gözlerin bandajlı kalmalı.
-Genç; Yenileme hapı ? Bu da ne ?
-Uğur; Sadece dediklerimi unutma, bir ay gözün bağlı kalacak ve sonra ikisi de iyileşecek.
-Genç; Onu kurtarmanın bir yolu yok mu ? Büyükler neden onu sevmiyor bilmiyorum ama Kuro abla çok iyi birisi.
-Uğur; Bana biraz ondan bahseder misin ?
-Genç; Kuro abla bizim gibi yetim ama o çok çalışıyor. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın güçlenemedi ve abilerimizle ablalarımız onu görmezden gelmeye başladı. Bu sırada ona bizimle ilgilenme görevi verildi, o çok iyi biri bizimle sürekli ilgileniyor ve bize rehberlik ediyor. Birimizin yaralanmasındansa kendini öne atıp sürekli kendi yaralanıyor. Kendi kaynaklarını bile geri kalan gençlerle paylaşıyor.
-Uğur; Kuyruğunu neden siyaha boyadın ? Senin gibi biriyle daha tanıştım.
-Genç; Liam mı ?
-Uğur; Evet.
Genç; Liam benim yakın arkadaşım, ikimiz bir gün düşündük acaba Kuro ablanın dışlanma nedeni siyah tüylü olması mı ? O zaman bizde kendimizi siyaha boyadık, bu şekilde tek kalmayacaktı ve insanlar onu yadırgamayacaktı. Onu tekrar görebilecek miyim ?
-Uğur; Bu kadere bağlı, belki evet belki hayır.
-Genç; Neden ? Neden hayat bu kadar acımasız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...