2.Treant bize eşlik ederken içeriye girdik. 2.Treantın yanında yeni doğan bir genç treant eşlik ediyordu ama yaş olarak hiç genç sayılmazdı. Yeni doğduğunu söylemesine rağmen çoktan 650 yaşında bir zirve egemen gücündeydi. Treantlar sadece tek bir elementte uzmanlardı ve bu ahşaptı. Bu tek element ve uzun ömürleri nedeniyle çok yavaş güçlenirlerdi. 2.Treant bir ilahi usta 3.aşamaydı ama yaşı çoktan binleri devirmişti.
İçeriye girerken bize bir kaç kraliyet muhafızı eşlik etti ve bizi büyük bir bahçeye götürdüler. Bu bahçenin ortasında devasa ruh ağaçı bulunuyordu. Kraliyet ailesi geleneklerine göre tüm törenler şehrin koruyucu ağacının altında yapılırdı ve buna yetişkinlik törenleri de dahildi.
Tören daha başlamamıştı ama büyük bir kalabalık vardı. Biz girerken tüm gözler üzerimize toplandı sonuçta iki büyük aile aynı anda giriş yapıyordu. O şeklinde dizilen masalar aile aile ayrılmıştı. Ağaca en yakın 6 masa kraliyet ve 5 büyük aile içindi ve arkalara gittikçe aileler küçülüyordu. Bir ailenin büyük aile kabul edilmesi için ailede 3'ten fazla ilahi usta olması gerekirdi. 2 Tane ilahi ustaları bulunan aileler orta kademe aile olarak kabul edilirken tek ustası bulunanlar küçük aile olurdu. Yani şuanda Kayra adında bir ailem olsa küçük bir aile olurdu.
Ben bir misafir olarak gelsem de davet edenler Silver Fang ailesi olduğu için onların masasına oturdum. Masada bizden hariç üç boş koltuk vardı ve bunların Silver Fang'ın üç büyükleri için ayrıldığını anladım. Çevredeki aileler bu tarz toplantıda diğer aileleri izler ve güçlerini anlamaya çalışırdı. Silver Fang'ın masasına oturduğumuz için gizli ilgiyi çektik ve bir çok göz bizi gizlice süzmeye başladı.
Biraz süre geçtikten sonra bir tilki kadın geldi ve bizim masamızın yanında durdu.
-Kadın; Uzun zaman oldu, nasılsınız ?
-Quanne; İyiyiz teşekkürler Simay, sen nasılsın ?
-Simay; Oldukça iyiyim, görüşmeyeli uzun zaman oldu ? Nasıl olduğunuzu merak ettim.
-Silvia; hmmh.. sadece meraktan geldiniz. ( Fısıldar )
-Simay; Bu arada yeni yüzler görüyorum, bu iki arkadaşla tanışabilir miyim ?
Ayağa kalktım ve kadınla el sıkıştım.
-Uğur; Uğur.. Uğur Kayra.
-Kuro; Kuro Kayra..
-Simay; Ben Simay Beyaz Kuyruk. Beyaz Kuyruk ailesinin kıdemlilerinden biriyim. Genç arkadaşım oldukça ilginç benimle bir içki içmek ister mi ?
Bana bakarken gözleri parladı ve bir illüzyon sanatı kullanırken auram devreye girdi ve illüzyonu bozulurken ona geri tepti. Kadın şaşırmıştı, ama illüzyon sanatı çok boktandı beni gıdıklamadı bile. İllüzyonu bozulunca gözleri eski haline dönerken elini çekti.
-Uğur; Müsait değilim, başka zamana kız kardeş.
-Simay; İlginç.. genç arkadaşım istediği zaman bin çiçek evime gelebilir, sizinle şarap içmekten onur duyarım.
-Uğur; Zamanım olursa mümkün olabilir. Görüşmek üzere kız kardeş.
Kaşları çatılırken geri döndü, altı kuyruğunu tavus kuşu gibi açmış ve etrafa gösteriyordu. Sürekli bana genç diyerek beni küçümsemek istedi ama işe yaramayınca direk kaçtı.
-Quanne; Simya oldukça entrikacı birisidir. Beyaz Kuyrukların 3. kıdemlisinin illüzyonundan etkilenmemem beni şaşırttı.
-Uğur; Bir şey değil, oldukça kötüydü. Bu arada neden kuyruklarını sürekli gösteriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...