Kitlesel İmha

139 21 9
                                    

Hep beraber saldırırken tepki vermişlerdi. Kan gözümüzü bürüdüğü için hiç bir şeyi umursamadık. Kılıç tekniklerim ile saldırılar yaparken yaşlı piçlerden birisi kaçtı, benden bir kaç aşama yüksek olabilirdi ama savaş gücü olarak hiçte aşağı kalır yanda değildik. Rüzgar bıçaklarım hızla yaşlının kaçtığı yere ilerlerken, yan tarafımdan saldıran diğer yaşlıdan kaçındım. Kılıcı az önce bulunduğum yeri keserken yan tarafından bir tekme savurdum. Bilek kısmı ile engellese bile bir miktar geriye çekilmişti ama bu onun için yeterliydi. Bir saniye içinde çoktan diğeri saldırıyı engellemiş ve yanımda belirmişti. 

Kılıcın soğuk demirini hissederken kaçmak istesem bile tam başarılı olamamıştım. Bel kısmımda derin olmasa bir kesik açılırken kan beyaz elbisemi boyamaya başladı. Artık bizden kimse yaşamayı umursamıyordu, herkesin tek amacı yanında birini götürmekti. Kıdemlimin intikamını bu hayatta almak istiyordum yoksa onun yüzüne  tekrar karşılaştığımızda bakamazdım.

Rüzgarlar bir hortum gibi etrafımı sararken gözlerimi kapattım. Diğerlerinin aksine ben soyumu değiştirmek istememiştim, Rossi ailesi benim doğduğum aileydi ve bu soyu devam ettirmek için rüzgar elementinde uzmanlaşmıştım. Doğal olarak diğerleri gibi özel bir soyum yoktu ama yine de güçlü bir Fırtına Kaplanı soyuna sahiptim. Bunu elde etmek için kıdemli Jasmina çok fazla uğraşmıştı, bu piçlerin eline geçmesindense yok etmeyi yeğlerdim. Kan özüm yanarken rüzgarlar güçlenmeye ve kızıla dönmeye başladı. Yanan kan özüm ve bedenimden akan kan rüzgarları kızıla boyarken ürkütücü bir forma büründü.  

Kılıcımı tutarken arkamda devasa bir kılıç ruhu belirdi, sadece 6.aşama bir ilahi ruhtu ama tarikatta eşsizdi. Benim dışımda sadece 3 kişide 6.aşama ilahi ruh bulunuyordu, belki kardeşlerim arasında en zayıflardan biriydi ama bunlarla başa çıkmak için yeterliydi.

Kılıcımı saran rüzgarlar güçlenirken kılıcımı savurdum, devasa bir kızıl-hortum kılıcı ilerlerken yaşlı tepki bile vermemişti. Kan özümü yakmamın verdiği güçle korkunç rüzgarlar onu bir renge gibi parçalarken rahatlamıştım. İntikamımı aldığıma sevinirken soğuk bir his yaşadım. Başımı eğip göğsüme bakarken sırtımdan girip göğsümden çıkan kılıcı gördüm. Diğer yaşlı saldırdığım anda bana saldırmıştı. O kadar odaklanmıştım ki diğerini unutmuşum, gözlerim kararmaya başlarken bir ses duydum.

- Louse !!!!!!!!!!!!!!

Son anlarımda yere yığılırken bana doğru uçan kişiyi gördüğümde gülümsedim.

-Louse; Geri kalanı sana bırakıyorum abla.

..............

...............

.....................

-------------- Boşlu Tarikatı İhtiyarının Gözünden--------------

Bir kadın yere yığılırken, İlahi Rüya'dan genç kız bağırıyordu. Hızla gemiden ayrılıp uçarken  kadın çoktan son nefesini vermişti ama ölürken yüzünde bir gülümseme vardı. Bu sahneye benzer çok fazla görmüştüm, beni pek etkilemiyordu ama diğerleri için aynı şeyi söyleyemem.

Gemiden korkunç bir aura yayılırken gençler bekleyemeden çoktan fırlamış ve hızla gruba doğru uçuyordu. Kadının ilahi ruhunu görmüştüm, 6.aşama bir ilahi ruhtu. Alt halkalar için harikaydı ama tarikatımızdaki en kötü öğrencimizde bile 6.aşama ruh olduğu için pek önemsemedim ve hamle yapmadım. Benim için diğerlerini izlemek ve savaşın gidişatını değerlendirmek daha önemliydi. 8.aşama ve üstü bir ruha sahip birisi çıkarsa anında müdahale ederdim. Sadece ben değil diğer tüm güçlü dövüş ustaları karışmamıştı. Boşuna karışarak göksel iradeyi çekmeye ve üst halkaya fırlatılmaya gerek yoktu.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin