Ata Mezarı

110 17 4
                                    

Ormanlık alana bakarken iç çektim, 2 hektar kadar alana tamamen Loushen ağaçlarıyla doluydu ama neredeyse hepsi gençti, kesilmiş ağaç köklerine bakarken gövdenin yarıldığını ve genç dalların eklenerek aşı yapıldığını gördüm. Genç Loushen ağaçları fazla işimize yaramazdı, asıl olay 1000 yaşında gövdeden tüm enerjiyi aldıktan sonra başlıyordu. Şimdiki yapraklar sadece görünüşü güzel pembemsi ve kızılımsı yapraklardı.

-Uğur; En yaşlı ağaç kaç yaşında ?

-Görevli; 490 olması gerekiyor, 450 yaşından yüksek olanları işaretliyoruz, bu sayede onların ne zaman kesileceği netleşiyor. 

-Uğur; 490 demek ? Kullanabilmemiz için 510 yıl kadar var ve bu en iyi ihtimal.

-Shiro; Kabile lideri neden orman arazisine geldik, burada ağaçlar dışında hiç bir şey yok.

-Uğur; Mor yapraklara ihtiyacım var.

-Shiro; Mor yaprak ? ama mor yaprak ağacın öldüğünü göstermiyor mu? Ne işinize yarayacak.

-Uğur; Hayır, hasat zamanını gösteriyor. Loushenlerin dikiliş amacı mor yaprak elde etmekti. İlk başta bu ağaçlar geleceğe yatırım için dikilmişti ama sizin ahşap işçiliği için kullanmanızı beklemiyordum.

-Görevli; Kabile lideri, genç ağaçların gövdesi belli miktar alevlere karşı dayanıklı bu yüzden aşırı rağbet görüyor. Mobilya üretimi ve satışı gelirimizin yüzde yirmisini sağlıyor.

-Uğur; Biliyorum ama değmeyecek bir şey. Mor yapraklar çok daha değerli, ayrıca bu pembe filiz yapraklar işe yarar gibi görünüyor ama aslında gerçek gücünün yüzde birine bile sahip değil.

-Görevli; O kadar çok mor yaprak istiyorsanız bir yer biliyorum.

-Shiro; Gerçekten mi nerede ?

-Görevli; Ağaçları kessek bile girmemizin yasak olduğu bir alan var, sadece seçilmiş bir kaç görevli girdiği için orada yirmi kadar Loushen ağacı olmalı.

-Shiro; Ata mezarı !!! Saçmalık, ata mezarı kutsaldır, oraya giremeyiz !!!

-Görevli; Çok üzgünüm genç efendi.

-Uğur; Özür dileme, bana ata mezarından bahsedin.

-Shiro; Ata mezarı sadece Kyuubi soyundan gelenlerin gömülebildiği özel bir alan. Sıradan  halkın yani bizlerin girmesi yasak bir yer, ancak kabilede çok önemli bir katkı sağlayan ve 9 kuyruklu olan yan dal aileleri oraya gömülebilir ve bu bizim için en büyük onurdur. Şimdiye kadar sadece ilk nesil Ruhsal tilki ailesinin lideri oraya gömüldü. Kabile buraya taşınırken ilk nesil atanın diğer kabilelere karşı savaştığı ve asil kanları koruduğu için bu hakkı kazandığı söylenir. 

-Uğur; Yani benim girmemde bir sorun yok değil mi ?

-Shiro; Hayır, sizin girmenizde hiç bir sakınca yok kabile lideri. Aslında lider olduğunuz zaman giderek atalara yemin etmeniz  ve bir tören yapmanız gerekiyor ama onların soyundan gelmediğiniz için bu gereksiz.

-Uğur; Görevli yolu göster, sende Shiro bana eşlik et, kabile hakkında bilgi edinmek istiyorum.

-Görevli; Emredersiniz.

Ormanın merkez kısmına doğru ilerlerken etrafımızdaki ağaçlara baktım, gerçekten güzel bir görüntüydü, dünyada olsaydı kesinlikle bir turist cennetine dönüşürdü. Ağaçların kendine has kokusu çok rahatlatıcı bir şeydi.

-Uğur; Bu ormanda bire meditasyon alanı var mı ?

-Shiro; Meditasyon ? Hayır, neden sordunuz kabile lideri ?

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin