Mağaraya geri girdiğimde üç meraklı yüz beni karşıladı.
-Uğur; Sanırım konuşmamız gerekiyor lord, kraliyet ile saray arasındaki ilişki nedir ?
-Şehir Lordu; Arasındaki ilişki mi ?
-Uğur; Evet, saray hakkında çok fazla şey biliyorlar.
-Şehir Lordu; Pek emin değilim ama bir keresinde ilk kralın aslında sarayda bir öğrenci olduğunu duymuştum.
-Uğur; İlk kral demek ? Şimdi kaçıncı kral tahta ?
-Şehir Lordu; 16. Kral.
-Uğur; 16 ? Her kral kaç yıl tahta kaldı ?
-Şehir Lordu; Her kralın taht süresi 500 yıl, nedense 500 yıldan sonra kral veliahtına tahtı bırakıp geri plana çekilir.
Bu çok can sıkıcıydı, bir kaç bin yaşamaları sorun olmayan krallar sürekli arka plana çekiliyor ve yeni nesli tahta çıkartıyorlar. Arka planda kalmalarının nedeni güçlenmek için inzivaya girmeleriyse eski korkunç canavarların arka planda olduğunu düşünmeliyim. Bir usta 3-4 bin rahatlıkla yaşayabilir o zaman en azından 7-8 tane eski imparator arka planda saklanıyor. Ahşap kralının 7.aşamada olduğunu düşünürsek eski krallar belki de 8.aşamaya ulaşmıştı. O zaman bu çok korkunç bir güçtü, dünya tanrısının bile neden sessiz kaldığını açıklar.
9. Seviye zirvedeki biri için ile 8 tane 8.aşama savaşçı tehlikelidir. Dünya imparatorluğu beklediğimden tehlikeliydi.
-Uğur; Saray ? Saraydaki güç dengesi nasıl ? Nasıl saray şuana kadar sağ kalabildi ?
-Şehir Lordu; Bunu söyleyemem.
-Uğur; Neden ?
-Şehir Lordu; Saray dışına gizli bilgileri veremeyiz.
-Kuro; Kişi kurtarıcınız olsa bile mi ?
-Koren; Göksel yeminle bağlıyız.
Başımı salladım. Zihinden kule ile konuşmaya çalıştım.
-Uğur; Kule, dünya kıtasında kaç tane 8.aşama var ?
-Kule; 5
-Uğur; Az değil mi ?
-Kule; Aşama atladıkça geçmek zorlaşıyor, 25 tane 7.aşama olsa bile üst kademeye geçebilen sadece 5 kişi. Sadece canavar 9.aşamada.
5 tane 8. aşamada varsa en azından 2 sarayda ve 2 tane imparatorlukta olmalıydı. Bir kişi serbest veya aileye bağlı olduğunu düşünürsek o zaman güç dengeleri eşit dağılırdı ama bu seferde tanrı buna göz yummazdı. Yeni insanlar ulaşmadan katliama çıkmalıydı ama neden hareket etmedi ? Sonuçta 5 kişi beraber olursa ona sorun yaratırdı ama 2 veya 3 kişi sorun olmamalıydı.
-Uğur; Saray ve imparatorluk oluşumlar konusunda nasıl ?
-Şehir Lordu; Oluşum ? Bildiğim kadarıyla bir çok oluşum ustaları var.
Taşlar yerine oturuyordu, güçlü oluşumlar belli yerleri koruyorsa sorun çözülürdü. Özelliklede devasa madenlerini göz önüne alırsak yüz yıllarca dayanacak oluşumlar kurmak iki güç içinde basit bir şeydi. Birden aklıma başka sorular geldi, o zaman neden kırsaldaki insanlar rahat yaşıyor ? Eğer oluşum ile şehirleri korumuyorlarsa o zaman bir ihtimal tanrı denilen canavarı bir şekilde hapis mi ettiler ? Lezzet kulesi aklıma geldi, oradaki oluşumlar fena değildi ve sadece basit bir şehirdeki oluşumdu. Eğer daha güçlü ustalar varsa bu imkansız değildi. Canavarı önceden düzen kurulu bir yere çekebilirlerse onu hapsedebilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...