Harabeler-4

146 23 0
                                    

-Uğur; Cassie, gözlerine iğne fırlat.

Devasa kartala karşı savaşırken oldukça zor durumdaydık. Gökyüzünde ikiye bir savaşıyorduk. Karşımızda devasa bir rüzgar şahini vardı. İlahi aşama 8 olan bu canavar normalde rakip olarak istemeyeceğimiz bir şeydi ama başka şansımız yoktu. Cassie'nin kelebekleri keşifteyken aniden saldırıya uğradı ve kendimizi bu durumda bulduk.

Buradaki bir çok kuş zehire bağışıklık kazanmıştı ve kelebek, yılan gibi zehirli türleri yemekten çekinmiyorlardı. Cassie'nin uzmanlığının gizli silahlar ve kısa kılıç olduğunu öğrenmiştim. Aslında bir zehir uzmanına göre oldukça güçlüydü. Rüzgar gücünü iyi kullanıyor ve kısa kılıçları ile ani saldırılar yapıyordu. İstemeden Sigfrido aklıma geldi, bu kadın tamamen Sigfrido'nun kadın versiyonu gibiydi.

Bir suikastçı olmak için doğmuş, mızrağımla bir long dragon fırlatırken Cassie hemen kör bir noktaya geçti ve zehirle doğu iğnelere ona fırlattı. Bu iğneler benim siyah iğnelerim gibiydi ama zehirlerinin daha güçsüz olduğunu fark ettim. Zehir kartala işlemeyecekti ama gözlerine zarar verebilirsek o zaman zafer bizimdi. Kartal bir anda gökyüzüne fırladı ve ignelerken kaçınırken küstah bir bakış attı.

Çok geçti bir anda gökyüzünden devasa bir mızrak yere düştü. Bu benim mızrak ruhum, ani fırlatma saldırım çok fazla güç harcasa bile devasa bir saldırı yapabiliyordu. Şimdiye kadar bunu karşılayabilen birini görmedim. Devasa mızrak gökyüzünden meteor gibi düşerken Kartalı şişe geçirdi ve kartal yere çakıldı. Bir saatlik uzun bir savaştan sonra sonunda kartalı inderebilmiştik.

-Cassie; Kristali işimize yarayacak. Bir aşama 8 canavar kristali ile rüzgar yasam gelişebilir.

-Uğur; Hangi aşamadasın ?

-Cassie; Şuanda 3.aşamadayım.

Burada öğrendiğim bir şey ise tüm kanunlarda aşamalar vardı. Her kanun 9 aşamaya ayrılırken , en düşük aşama  birdi. Kanunlar aslında harici bir durumdu ama her kanunda aşama atladıkça o elemente gücün artıyor ve avantajı ele geçiriyordun. Örneğin kanunda aşama 2 ye ulaşan biri, aşama 4 kanundaki biri ile aynı elementi kullanıyorsa o zaman onun karşısında o elementi verimli kullanamaz. Çağırdığı ve enerjiden oluşturduğu su bile düşmanı tarafından kontrol edilir ve kendi yeteneği kontrolden çıkabilir.

Bu kartalla uğraşmamızın en büyük nedeni, aynı elementten kristalleri özümseyerek element kanunlarını artırabilmemizdi. 

Hemen mızrağımı tutup arkama döndüm. Cassie'nin önünde duruyordum.

-Cassie; Uğur ?

-Uğur; Kimsiniz ? Saklansanız da enerjinizi hissediyorum.

..... Sessizlik.

Mızrağımı tutup savurdum ve biraz uzaktaki ağaçlara bir enerji dalgası fırlattım. Ağaçlar kesilip yere düşerken arkası tamamen boştu.

-Cassie; Sanırım yoruldun, kimseyi hisetmedim.

-Uğur; Sanırım öyle.

Arkamızı dönerken, fark etmediğimiz şey yerdeki üç damla kandı.

............

..............

İçim hala huzursuzdu, Cassie ile konuştuktan sonra farklı bir yere yöneldik. Fark ettirmeden uzayı kullanarak arkamızda kalan izleri temizledim. Bir saat kadar sonra farklı bir mağara bulduk ve içeriye girdik. Girişi kapatırken, Cassie kristali özümseme başlamıştı. 

Elindeki kristale bakıyorum,

-Uğur; Element kanunları demek, o kadar uğraş sadece 1.aşama kanun için miydi ?

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin