Büyük bir ahşap geminin içindeydik. Büyük bir gemiden çok bir kasaba gibiydi, üstünde bir çok bina ve avlular vardı. Geminin altında büyük enerji kristalleri sayesinde gemi gökyüzünde süzülerek uçarken etrafa baktım. Gezegenden ayrılmak üzereydik, gezegenin etrafında bir çok küçük uydu vardı.
-Cassie; İlginç değil mi ? Daha önce uçan bir gemi görmemişsindir.
-Uğur; Bir tane görmüştüm ama binmedim sadece uzaktan izlemiştim.
-Cassie; İlginç, gemiyi uçuran kristaller ucuz değil. Bazen para ile bile alamazsın, küçük bir evrende görmen oldukça nadir.
-Uğur; Arayıcılarındı, öğrenciler için sınav yaptıktan sonra öğrencileri alırken görmüştüm.
-Cassie; Anlıyorum, iyi bir tarikat olmalı, küçük tarikatlarda gemiler yok. Olsa bile sadece kıdemliler binebilir, bu gemi bile bizim dünyamızdaki üç gemiden biri ve sadece akademinin özel etkinliklerinde kullanılıyor.
-Uğur; Anlıyorum, zaten gördüğüm çok küçüktü. Gerçek bir yelkenli gemi boyunda ve küreklerle süzülüyordu.
-Cassie; Biraz eski bir model, küreli olanlar artık pek kullanılmıyor. Arayıcılara vermeleri normal ama yine de bulmak zor. Duyduğuma göre bazı büyük tarikatların öğrencilerinde kendilerine özel gemileri varmış, düşündükçe ne kadar zayıf olduğumu fark ediyorum.
-Uğur; Aramıza hoş geldin, benim düşüncelerimde aynı.
-Cassie; Hiç alt dünyadan gelmiş biri gibi değilsin, sakinliğin ve soğuk kanlılığın beni daha çok geriyor.
-Uğur; Öyle mi ? Sanırım öğrencilerim soğuk kanlı dediğini duysa şaşkınlıktan küçük dillerini yutardı.
-Cassie; Öğrenci ? Maria ve Kazuma mı ?
-Uğur; Hayır onları eğitsem bile tam öğrencim değiller, sadece biraz rehberlik ettim.
-Cassie; O zaman kim ?
-Uğur; Alt dünyadan yükselirken gelenlerin hepsi benim öğrencimdi.
Gökyüzüne bakarken onların yüzünü görmüş gibi oldum, acaba nasıllar ? Akademiye ve dünyaya saldıran bir birlik oldu mu ? Yada benim gibi üst dünyaya çıkanlar bir şekilde kendini güvene alabildi mi ? Düşüncelere dalarken Cassie hiç ses çıkarmadı ve onunda düşüncelere daldığını fark ettim.
.....
.....
Çorak bir araziye gelmiştik, uydu tamamen çorak ve taşlık bir alan gibiydi. Neredeyse ayda olduğumuzu düşünmüştüm. Hiç bir aura enerjisi yoktu ama tuhaf bir enerji algıladım.
-Kıdemli; Burası ölü bir gezegen ama madencilik için iyi bir yer. Son kalan enerjilerle oluşan ruh taşları damarları hala daha sağlam ve gezegenimizin ruh taşlarının %78 lik oranı buradan çıkartılıyor. Maden sırasında bir boyut kırılması bulduk ve burası harabeye açılan dünya. Her iki yüz yılda bir açılıyor ve bir yıl açık kalıyor.
-Birisi; Kıdemli bir yıl boyunca mı orada kalacağız yoksa bir zaman kırılması var mı ?
-Kıdemli; Bilgimiz dahilinde yok ama unutmayın sadece %40 lık bir bölümü tarayabildik. Bu tarama sonucunda en tehlikeli üç yeri size vereceğimiz haritada işaretledik, o bölgelere girmeyin. Bir seferinde bir grup tamamen yok edilirken, yaralı biri ölmeden önce orada bir çok büyük usta seviye canavar gördüğünü söyledi. Ne yazık ki biz araştırma için giremiyoruz, harabeye sadece 800 yaş altındakiler girebilir.
-Uğur; 800 yaş sınırı fazla değil mi ? Giren bir çok usta kademe olmalı. ( Enerji iletimi )
-Cassie; Hayır, bu çok nadir olur. Genellikle ilahi aşamanın bir tanesi 100 yıl sürer, bu normal insanlar için geçerli. Bazı dâhiler bunu 60 veya 70 yıla düşürüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...