Otları aldıktan sonra mağazadan ayrıldık, gülerken ilginç biri ile karşılaştığım için mutluyum.
-Uğur; Kaplan iyi birisi.
-Shiro; Sadece savaş delisi, dış dünyaya gitse bile bir çok sorun çıkaracaktır.
-Uğur; Bu doğru değil, umudunu kaybetmemiş. Shiro güçlenmenin faydasız olduğunu düşünüyorsan o zaman kendi kendini mühürlersin, hedefin büyük olmalı yoksa potansiyelini harcarsın.
-Shiro: Uğur, gerçekten ciddi miydin ?
-Uğur; Hangi konuda ?
-Shiro: Gerçekten buradan çıkabileceğimize inanıyor musun ? Babam, büyük babam hatta onların büyük babaları bile buradan çıkamadı.
-Uğur; Ama unuttuğun bir şey var, dünya günden güne güçleniyor. Her nesil öncekini geçiyor, eskiden bu kadar fazla 9.aşama yoktu ama şimdi ilahi büyük ustalar bile var. Nesil güçlenirken neden burada kalsınlar ki ?
-Shiro: Abigail çıkmak için azmimim olmadığını söylüyor ama bu doğru değil, sözleşme yaptığım hayaletlerden bir çok hikaye duydum hatta onların yaşadıklarını dinlemek için bile sözleşme yapabilirim, sadece ben değil, tüm gençler dahi olsun ve olmasın hatta yaşlı olsun veya olmasın hepimiz buradan çıkmak istiyoruz.
-Uğur: Bu iyi bir hedef, dediği gibi kule bir eser yani bir sahibi olursa o zaman çıkabilirsiniz. Kimin sahib olacağına gelirsek bu fırsatı elimden kaçırmaya niyetim yok. Yanımda taşıyabiliceğim bir dünya, kimse bunun cazibesine dayanamaz.
-Shiro: Geldik. Burası siyah zırhlı gergedanların müzayedesi. Şehirdeki tek müzayede salonu.
-Uğur: İçeri girelim.
Shiro'nun bize eşlik ettğini gördükleri zaman kapı bekçileri bizi durdurmadı, küçük bir yer olmasının faydası insanları bir birini tanımasıydı. Shiro yanımıza biri gelmeden ilerlerken doğrudan ikinci kata yöneldi.
-Shiro: Zemin katı sıradan katılımcılar için, birinci kat 7 büyük ailenin seçkinleri ve kıdemlileri için. İkinci kat sadece müzayede sahiplerinin kullandığı özel bir görüşme katı.
-Uğur: Tamamdır.
Üst katta bir görevli yanımıza gelip bize eşlik etse bile bu aslında formaliteden ibaretti, 7 aile için 7 oda özel hazırlanmıştı yani odaların yerleri kesindi. Bu biraz can sıkıcı bir durum sonuçta bir şey alırken gizlilik önemliydi ama burada gizlenme diye bir kavram yoktu.
-Shiro: 7 Oda her kabile için ayrılır, odalarda isim yazmıyor ama sıralamasına göre herkes hangi oda kimin biliyor. Tek sorun kabile bilinse bile içerisi görünmediği için alan kişi belli olmaz fakat girerken bizi gördükleri için içerideki kim olduğunu öğrenebilirler.
-Uğur: Kötü bir yönetim.
-Shiro: Pek değil, zaten burada kim neyi alabilir tahmin edersin. Bir buz elementi silahını ankalar almaz yani seçenekler her zaman çok azdır. Bu yüzden bir anlamı yok.
-Uğur: Satıcı ?
-Shiro: Tabi ki kendini gizleyebilir, o zaman müzayede onu koruyacaktır. Başlamak üzere.
Alt kattaki sandalyelerin hepsi dolmuştu, bir çok farklı ırktan yarı insanlar vardı. Bir çoğu ya büyük ailelerden sıradan soya sahip gençler yada diğer küçük güçlerden gelen kişilerdi.
Müzayede oldukça sıradan bir başlangıç yaptı, bir çok canavar ve bitki parçası satıldıktan sonra sıkılıp kenarda otururken müzayeden ne beklediğimi düşündüm, bu küçük yerde pek etkileyici bir şey çıkmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...