İmparator; Torunum Olivia için verilen tüm hediyelere teşekkür ediyorum. Bir kez daha kraliyetin ne kadar bütün ve güçlü olduğunu bu törenle kanıtladık.
Kalabalık; İmparatorluk çok yaşa !!! İmparator çok Yaşa !!!..
...
...
Tezahüratlar koparken sadece arkadan izledim. Gözlerim imparatorun üzerindeydi, onu tanımlamam gerekirse iki yüzlü kurnaz bir piçti. Bana bakarken gözlerindeki hırs parıltısı ortaya çıktı. Bu ihtiyar en geç bu gece beni bulacak ve bir çok eşya yapmam için beni zorlayacaktı ve ona eşyalar yapacaktım tabi ki faiziyle. Beni sömürmek mi istiyor o zaman bende onu iliklerine kadar sömürürdüm.
-Silvia; İmparator seni bulacak, tören biter bitmez ailemin sınırları içinde kalman iyi olur. Seni koruyacağız.
-Uğur; Bırak bulsun, bu benimde isteğim.
-Silvia; Forenler için eser mi yapacaksın ?
-Uğur; Bedelini öderse neden olmasın ama bu sefer ucuz olmayacak.
Silvia; Hahahaa.. iyi iyi, iliklerine kadar sömür onları. Kraliyetin benden daha iyi bir koleksiyonu var.
-Uğur; Planımda bu.
İmparator, kral ve Olivia konuşma yaptıktan sonra yemekler servis edildi ve herkes canavar etini yerken değerli meyvelerden yapılmış şarapları içti.
Yemek yenirken sahne hazırlandı ve ortada devasa bir boşluk bırakıldı. Basit oluşumlarla boşluk desteklenirken alel acele kötü bir dövüş sahnesi ayarlandı. Bu sahne o kadar boktandı ki, bırakın ustaların gücünü zirve bir ilahiyatın gücü bile bu sahneyi kırabilirdi.
İmparator; Şimdi herkesin dört gözle beklediği zaman, imparatorluğumuz güçleniyor ve gençlerin kendini kanıtlaması için bir fırsat. Bu sefer bir dövüş turnuvası yapılacak ve ilk üçe hediyeler verilecek. Birinciye benim tarafımdan bir egemen seviye zırh ve silah verilirken, ikinciye bir egemen seviye silah ve üçüncüye haplar ile para ödülü verilecek. Sahneye çıkmanın kuralları basit, çıkan herkes 400 yaşından küçük ve yetişkinlik töreni yapılmamış kişiler olmalı. İlk üç kişinin törenini kraliyet ailesi tarafından bu avluda zamanı geldiğinde yapılacak ve onları onurlandırarak kraliyet ailesinde muhafız görevi verecek.
Bir çok kişi tezahüratlar yaptı, büyük aileler bunu önemsemede küçük ve orta aileler için bir fırsattı. Kraliyetin emrinde bir muhafız olmak geleceklerini garanti altına alırken ailesi kraliyet ile küçükte olsa bir bağ kurabilirdi. Belki prens veya prenseslere bile bir araya gelme şansları olabilirdi.
Bir çok prensin ve prensesin takipçisininim gözleri parlarken sahneye ilerlediler ve sahnede onlarca kişi durdu. Tek tek kürelere dokunarak 400 yaşından küçük olduklarını kanıtladılar ve sahnede beklerlerken kura için numaralar hazırlanmaya başlandı. Bu sırada bir çok prens ve prensesi temsil etmek için adaylar çıkmaya başlarken Kuro'ya baktım.
-Uğur; İstersen gidebilirsin.
-Kuro; Gerek yok usta.
-Uğur; Bunu istemiyor muydun ?
-Kuro; Kraliyetin izlediği bir turnuvada savaşmak onurdu ama bu artık benim için geçerli değil. Bu yaştakiler çok güçsüz.
-Uğur; Sen bilirsin, Olivia'nın takipçileri de katılmıyor gibi.
-Silvia; Katılmıyor değil katılamıyorlar, güçlü olanların hepsi 400 yaşından büyük ve maalesef Olivia'nın genç dâhilerle savaşacak kadar güçlü destekçileri yok. Bir çok asker takipçisi olsa da hepsi sıradan arkaplanlara sahipler ve güçleri burada savaşacak kadar iyi değil. Bizim ailemizden onun adına üç genç katılacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasiUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...