Kabile halkı ile konuşmamız biraz zor olsa da sonunda kötü bir niyetimiz olmadığını anlatabildik. Biraz köyde durduktan sonra değerli bir şey olmadığını anladım ve Kuro ile halka veda ederek ayrıldım.
Kuro'yu kırmak istememiştim ama küçük bir kabileden pek bir şey çıkmasını beklemiyordum. Rotamız biraz değişmişti ama süre pek fazla etkilenmedi. İkimiz günlerce ilerledikten sonra beklediğimizden hızlı vardık. Olivia'nın yetişkinlik töreni yarın başlayacaktı ama şimdiden kraliyet şehrinin surlarını görmüştük. İlerlerken Kuro heyecanla duvarlara baktı. Devasa duvarlar büyük bir alanı kaplıyor ve devasalığını göstererek kendimizi karınca gibi hissettiriyordu.
Bir çok yerde gördüğüm için pek umursamadım ama Kuro ilk defa kraliyet şehrine gelince ona karışmadım.
-Ses; Peh.. bir kaç köylü. Bunların girişine izin verilmemeli sadece şehri lekeleyecek pislikler...
-Başka Bir Ses; Hahahha..haklısınız kıdemli kardeş. Sadece çöpler kraliyet şehrine mi girmek istiyor. Giriş ücretini bile ödemeyeceklerine eminim.
Yan tarafa baktığımda biri ilahiyat alemi 5.aşamada, diğeri 2.aşamada iki genç gördüm. Giyinişlerinden zengin bir aileden geldikleri belliydi, bu tarz playboylardan nefret ettiğim için kafamı çevirdim.
-Ses; Hey.... sen köylü, nasıl bu asilin görünce selam vermez ve kafanı çevirirsin.
-Diğeri; Ölmek mi istiyorsunuz ?
Kuro sesleri duyunca o tarafa baktı ve yüzünü kırıştırdı.
-Birisi; Bu kız fena değil, köylü ne dersin cariyem olursan sana iyi davranabilirim.
-Başka Birisi; Hahaha... kıdemli sadece bir köylüye bu kadar iyi davranamazsın. Sen hemen diz çöksene.
Bu tarz tartışmalar için konuşmaya bile gerek yokt. Kuro hareket etmek istediğinde elini tuttum ve bir anda ilahi usta aurasını yaydım. İkisi yoğun baskıdan donup yere çökmeye zorlanırken onlara baktım.
-Uğur; Bir büyük ustaya saygısızlık ? Ölmek mi istersin yoksa sadece bir kolunu mu keseceksin?
Bana bakarken titremeye başladır, ne kadar iyi bir aileden gelirlerse gelsinler ilahi usta alemi tüm dünyada üstün sayılır ve geçmesi en zor engel. Son alemler öncekiler gibi değildir, bu aleme giren biri saygı görürken büyük ailelerde bile kıdemli olmaya hak kazanırlar.
Birinci aşama usta alemi sıradan bir kıdemli olabilirken 2. ve 3. alemdekiler büyük kıdemli, 4. ve 5 .alemdekiler aile liderleri bil olabilir sonuçta şuanda bu ülkedeki en üst zirve bildiğim kadarıyla 7.alemde ve oda kralın kendisi.
Üstüne üstlük bende en büyük ailerlerden birinin nişanı var, sıradan bir aile küçük gençleri için karşı çıkmayacaktır.
-Birisi; İlahi usta !!!!!
-Diğeri; Kıdemli lütfen bizi affedin.
-Uğur; Kolunuzu kesecek misiniz yoksa ben başınızı mı alayım ?
-Birisi; Kıdemli lütfenn affedin, bu gençler cahildi.
-Uğur; Siz seçtiniz.
Elimi savurdum ve bir alev topu üstlerine giderken şişman olan yere düştü ve korkudan hareket edemedi. Diğeri kıdemli diye seslenilen hemen bir bariyer tılsımı kullandı, büyük bir patlama olurken kaşlarımı çattım.
-Uğur; Neden karışıyorsun ?
-Bir Ses; Sadece genç nesil ? Neden senin gibi bir usta, gençlerin hatalarını büyütüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...