Gözlerimi açarken ağaca baktım, birden sakinleşmiş ve uysal davranıyordu. Perinin şaşkın bakışları altında bir iç çektim. Neler oldu bilmiyorum ama iç dünyam ile iletişim kurduğu anda ağaç pasifleşti ve geri çekildi. Dünya saray ruhunda olduğu gibi oldukça şaşırmıştı ve gönüllü olarak beni efendisi olarak kabul etti.
-Kule Ses; Bu normal, bir şey denese içindekiler anında tepki verirdi. Ruhsuz değil sıradan bir dünya ağacı olsa bile senden çekinirdi.
-Uğur; Anlıyorum.
-Peri; Kabul etti ? Bu kadar kısa sürede ?
-Uğur; Sanırım öyle, başka bir test veya kabul töreni gibi bir şey yapmam gerekiyor mu ?
-Peri; Hayır gerekli değil, ağacın ruhsal olarak seninle anlaşmalı. Onunla konuşmaya çalışırsan sana tepki verecektir, doğa ruhunun burada kalacağını ve ona bir süre dokunmaması gerektiğini söyle. 100 yıl kadar sonra doğa ruhu gerçek potansiyeline ulaşacaktır. Daha sonra doğa ruhu, ağaç ile kaynaşarak ağaç eski durumuna dönebilir.
-Uğur; Peki sen ?
-Peri; Bu süreçte ikisine göz kulak olacağım. İç saraya girmek istersen sadece ilerlemen yeterli, ağaca söylersen senin izin verdiklerinde girebilir yoksa kökleri doğrudan saldıracak ve onları öldürecektir.
-Uğur; Ağaçtaki oyuklar ?
-Peri; Her bir oyuğa bir kişinin yerleşmesi uygundur, ağaç etraftan enerji emerken oyuklara enerji akışları olur. Doğa enerjisini geliştiren herkes için faydalıdır ama rasgele dağıtma, enerjiyi en üst noktadaki yapraklardan emiyor yani ne kadar yukarıdaki bir oyuğa yerleşirsen o kadar çok faydalanırsın. Üst noktalarda 450 oyuk varken, köklerde 2500 kadar oyuk vardı, sarayın kapasitesi 3000 kişi kadardır yani daha fazla kişinin gelmesine izin verme. En üst yerde saray lordu için bir ev var, orada kalabilirsin aynı zamanda odaların birinde seni direk buraya gönderecek bir oluşum var ve bu sayede özün olduğu yere gelebilirsin, normalde ağacın gerçek benliğinin bulunduğu bu bölüme sadece saray lordu girebilir.
-Uğur; Peki ağaç için ne zaman adak verilmeli ?
-Peri; Sadece olgunlaşana kadar adak ihtiyacı vardır ama şimdi gereksiz. 100 bin yıllık damlalardan elime 276 damla kaldı, 250-260 tanesi doğa ruhunun büyümesi ve bu süreçte ağacı idare etmesi için yeterli, geri kalanları daha sonra sana teslim ederim onlarla ne yapmak istediğin sana kalmış. Doğa ruhu büyüdükten ve ağaç tarafından özümsendikten sonra ağaç kendi başına tamamen yaşayabilir ama takviye yaparsan büyümesi hızlanır ve gezegene daha çok aura salarak onu güçlendirir. İstersen tüm damlaları verebilirim ama ağaç bu durumda zayıf duruma düşecektir.
-Uğur; Anlıyorum, 15 tanesini istiyorum geri kalanları kullanabilirsin. Elime geçen doğa enerjisi hazineleri olursa o zaman vermek için gelirim.
-Peri; Görevimi tamamladım sayılabilir, şimdi senden bencil bir istekte bulunabilir miyim ?
-Uğur; Dinliyorum.
-Peri; Gümüş elfler ağaçla uyumludur yani onların yaşaması sorun değil, treantlar ise doğal birere şifalı ot yetiştiricileridir ayrıca ağaçla ilgilenmeleri iyi olacaktır. Dünya ağacı bile olsa büyürken bakıma ihtiyacı var. Yani treantlar onlarla ilgilenirse bu iyi olacaktır, bazen haşere gibi zararlı parazitler ağaca zarar vererek ondan güç emmeye çalışır.
-Uğur; Sorun değil, zaten treantlara burada yaşayabileceklerine söz vermiştim yani istedikleri kadar yaşayabilirler.
-Peri; Peki peri ırkım ? Periler küçük ve uçabilirler, ağaç bakımından iyi anlıyorlar ve isterseniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...