Kyuubi çok melankonik görünüyordu, durumu kabul edememişti. Nadiren konuşsa da Kyuubi ve Altın karga kabilelerinden her bahsettiğinde gururla konuşurdu ama şimdi bu durumda olduklarını öğrendi. Diğer ruhlar belli etmeselerde onlarda durum hakkında endişeliydi, sonuçta canavar bile olsalar kanlarını değerini kabul ettikleri insana verirler ve onları üvey evlatları gibi görürlerdi. Kim çocuklarının durumu hakkında endişelenmez ki ?
Heykele bakarken kahramanca bir ifade ile tasfir edilen orta yaşlı kadın heykeline baktım, gerçekten ihtişamlı görünüyordu, tavrından asil bir aurası yayılıyordu ama yaşadıkları onun gibi onurlu biri için çok fazlaydı. Önceden kanları sadece beni güçlendiren şeyler olarak düşünmüştüm ama artık her birinin arkasında bir hikaye olduğunu bildiğim için duygularım değişmeye başladı.
-Kyuubi; Uğur.
-Uğur; Evet.
-Kyuubi; Ailemin tüm üyeleri bunlarsa korkarım artık soyumdan saf kan taşıyan bir tek Kayradakiler kaldı.
-Uğur; Biliyorum.
-Kyuubi; Hayır, düşündüğün gibi basit bir şey değil. Kutsal canavarlar tarafından sadece saf kanların kabile kurmasına izin verilir, eğer dışarıda başka bir kyuubi kabilesi varsa kesinlikle diğer ailelerdendir. Ben öldüğüm ve Jin ailesinde hiç bir aşkın kalmadığı için durum kötüleşecek. Diğer ailelerden tilki üyeleri sizi fark ederse sizi özümsemek için her şeyi yapacaklardır. Her Kyuubi aile liderleri belli zamanlarda toplantı için birleşir, her soy isim için bir koltuk vardır. Jin ailemden güçlü biri olmadığı için koltuk çoğunluğu ele geçirmek için diğerleri hamle yapacaktır.
-Uğur; Diplomasi savaşına sürüklenmek zorunda mı kalacağız ?
-Kyuubi; Evet, sonuç olarak konsey denilen bu toplantılarda tanrı aleminden gelen temsilciler ile görüşülür ve bazen ödüller dağıtılır. Tilki kabileleri için kritik kararlar oylama ile ele alınır yani tehlikeli bir durumdasınız. En azından bir aşkına sahip olmadığınız sürece Jin soy adını kullanmayın. Gerçi dışarıdıdaki durum değişmişte olabilir.
-Uğur; Anlıyorum ama diğerleri hakkında endişeliyim, ben soyumu saklayabilirim ama Laçin gibi senin soyunu alanların saklaması çok zor.
-Kyuubi; Gerçekten de, saf kanlar onları fark ettiğinde ilk kural olan kan bağını araştırma işini yaparlar. Kan bağının sonucuna göre saf kanı kendi ailesine gönderirler ama jin ailesi olmadığı için mahkum gibi kalacaklar, sadece iyi bir aileye gelmesi için dua edebiliriz. Eğer Loin ve Shuin aileleri olursa sorun olmamalı. Onlarla iyi bir ilişkim vardı yani üyelerimi koruyacaklardır ama diğerleri için bir şey diyemem.
-Uğur; Anlıyorum.
Ama içten içe huzursuz hissettim, Jin onları tanıyabilir ama onların soyundan gelenleri ? İnsanlar zamanla değişecektir, yarı insanlar için bile bu geçerli.
-Kyuubi; Son olarak sana yardımcı olacağım, yani lütfen kabilemle ilgilen. Bunca zaman burada yaşamak zorunda kaldılar.
-Uğur; Söylemesen de yapacağım. Sadece senin için değil, kanı paylaşan aile üyelerim için yapacağım.
-Kyuubi; Teşekkürler.
...
.....
.......
Mezarı gezmeye başladım, lahitler dışında neredeyse hiç bir şey yoktu, işe yarar bir şey bulmayı umdum ama hiç bir şey yoktu sanırım benden öncekiler tamamen işe yarar şeyleri kullanmışlardı. Atanın heykelinin önüne geri geldim, yarı eğilirken konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasíaUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...