Sınav Kulesi

153 22 8
                                    

Gökyüzü tamamen parlaktı, çiçek bahçesinden uzak bir yere gittik. Tamamen yanan bir alanın içindeydi. Lavlar her yerden fışkırırken bir anlık dikkatsizlik lav çukuruna düşmenize neden oluyordu. İkimizde önümüzde lava düşen adamı görünce iç çektik.

-Cassie; Buradaki lavlar normal değil, düştüğün anda tamamen harap olursun.

-Uğur; Evet, dikkatli ol, bir alev uzmanı bile bir kaç dakikada lavdan çıkmazsa ölecektir.

-Cassie; Aslında lavda banyo yaparak kirliliklerini yakanları duymuştum.

-Uğur; Ateş konusunda uzmanlarsa ve güçlülerse deneyebilirler ama burası çok farklı. Güçlü aurasına bakarsak normal bir ateş uzmanı girerse ölür.

-Cassie; Alev ve ateş konusunda bilgili misin ?

-Uğur; Suyun zıttı olarak düşmanımı bilmem normal.

-Cassie; Kule buradan biraz uzakta.

-Uğur; Biliyorum, bir çok canlı aura algıladım.

-Cassie; Gerçekten seni bir masaya bağlayıp içini açmak istiyorum.

-Uğur; .......... Sessiz kalır, bir şey söylerse gerçekten yapabileceğine inanıyor.

-Cassie; Sadece şaka yaptım. Neyse kulenin özel neyi var anlayamıyorum.

-Uğur; Fark ettin mi ?

-Cassie ; Neyi ?

-Uğur; Bir yönde buzul alan varken, zıttı yönde lav alanı var. Geldiğimiz yerde bir bitki bahçesi varken diğer tarafta bilmediğimiz bir alana var. Sanki dünyanın kendisi ana yönlere göre dört elemente bölünmüş

-Cassie; Birisi bilerek mi yapmış ? İmkansız, dünyayı etkileyebilmesi için birinin bir cennet imparatoru olması gerekir.

-Uğur; Cennet imparatoru demek, çok nadirler mi  ?

-Cassie; Hiç görmedim ama sınıflarda sürekli efsaneleri anlatılıyor. Yüz binlerce yıl yaşayan canavarlar ve evrenin merkezinde yaşıyorlarmış.

-Uğur; İlginç, belki ileride birini görme şansımız olur.

-Hahahahah, bir çöp bir cennet imparatorunu mu görmek istiyor. Köleler yerlerini bilmeli ve saçma hayaller kurmamalı.

-Cassie; Kim !!

İkimiz yan tarafa bakınca bize doğru gelen üç kişilik bir grubu gördük. Gri pelerinlerle kendilerini tamamen gizlemişlerdi ama auralarından tamamen boktan bir grup olduğu belliydi.

-Uğur; Kendi kimliklerini bile göstermeye korkan üç zavallı beni mi küçümsüyor. En azından yüzümü göstermekten asla korkmadım.

-Arkadaki Takipçilerden Biri; Küstah !!!!! 

Aşama dört aurası etrafından fırladı ve bizi bastırmaya çalıştı. Ne kadar aptalca, ben hareket bile edemeden bir anda Cassie'den çıkan büyük bir öldürme niyeti hissettim... Arkasında cehennem kelebeği belirirken üçlünün yüzü değişmeye başladı.

-Başka Bir Takipçi; Sen !!!

Bir ses; Yeterli !!!!

 İki grubun ortasında bir anda bir kılıç izi belirdi. Saldırıyı yapan kişiye bakarken kaşlarımı çattım. Bu adam güçlü, onu öldürmek istersem tüm gücümü kullanmam gerekir.

-Adam; Yeterli, kule açılıyor ve iki tarafında savaşarak kendilerini dezavantajlı bir duruma sokmak istemeyeceğini düşünüyorum.

-Cassie; Sadece havlayan köpeklersiniz, biraz güç görünce hemen kaçın.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin