Bilgi Toplamak

154 19 1
                                    

Deniz yolculuğu biterken üç ay geçmişti, kıtalara arasında uçmak çok daha hızlıydı ama arada bir  durak olmadığı için bunu yapamadık ve gemiye mahkum kaldık. Gemi yolculuğu gerçekten bize göre çok yavaştı, bu üç ay boyunca gemi gücümüze dayanamayacağı için saldırı ve teknik çalışmadık. Sadece beraber vakit geçirdik ve boş zamanlarımızda meditasyon yaptık, bir yandan bu üç ay iyi de olmuştu. Kuro ile aramızdaki mesafeyi erittik ve artık ikimizde daha rahatız. İlk başta sürekli bana efendim deme huyu sonunda bitmişti, şimdi bana sadece Uğur diyordu.

Karayı gördüğümüzde gemi ile gitmek tehlikeli olacağından hemen sırtımızda kanat oluşturup uçtuk. Biz gemiyi bırakıp karaya gittikten bir gün sonra geminin başı boş sürüklenmesi insanların dikkatini çekti ve şehir lordunun emri ile gemiyi incelemek için bir asker grubu gitti. Geminin keşfe giden askerlere ait olduğu ortaya çıkınca büyük bir panik şehri sardı. Bazıları yıldırım kıtasının lanetinin devam ettiğini ve kıtaya adım attıkları için öldüğünü söylerken çoğu kişi geminin buraya kadar nasıl sürüklendiğini düşündü. Bu sırada şehre girmemiz tüm bakışları üstümüze odaklayacaktı, şehri es geçerek güneye inmeye devam ederek başka bir sahil şehrine vardık.

Şehir tamamen bir deniz şehriydi,  küçük bir şehirdi ama oldukça sakindi. Eksi yaşadığım ilçeye benzeyen şehre bakarken kendimi biraz rahatlamış hissettim.

-Kuro; Uğur ?

-Uğur; Eksiden küçük bir sahil şehrinde yaşadım. Biraz nostaljik hissettirdi.

-Kuro; Anlıyorum, peki o zaman bir gemi yaptırmaya ne dersiniz ?

-Uğur; Gemi ?

-Kuro; Kıtaları seyahat ederken gemilere ihtiyacımız olacak ve  gemiye binmek sizin için rahatlatıcı değil mi ?

-Uğur; Gerçekten öyle ama kötü bir gemi almak istemem. Bu sahil kasabası çok küçük ve iyi bir gemi yapacaklarını sanmam.

-Kuro; Denemeden bilemeyiz.

İkimiz sakince şehri girişine vardığımızda muhafızlar bizi durdurdu. Sadece ilahi alemde 1.aşamada olduklarını düşünürsek çok güçlü muhafızlar değillerdi.

-Muhafız; Hoş geldiniz, şehrimize giriş amacınız nedir ?

-Uğur; Seyahat ve ticaret.

-Muhafız; Ticaret ?

-Uğur; Evet, sahil şehri olduğu için bir çok güzel deniz ürünü olduğunu duyduk. Biraz denemek ve almak istiyoruz.

-Muhafız; Hahaha.... gerçekten de küçük kasabamızın balık çorbaları harikadır.

-Diğer Muhafız; Başka yere gitmenize gerek yok, merkezde bir kule var. 7 Katlı Lezzet Kulesi, oradan başka yerde yemek yerseniz pişman olacaksınız.

-Muhafız; Doğru ama uyarmalıyım oldukça pahalıdır fakat tadı eşsizdir. Her yıl onlarca insan sizin gibi geliyor. 

-Uğur; Teşekkür ederim

-Muhafız; Yüzünüz aranan posterlerinde yok girebilirsiniz, kişi başı 3 enerji taşı.

Başımı salladım ve 10 taş verdim. İlerlerken iki muhafız bize iyi dileklerini iletti ve ellerini salladılar. Muhafızlarla aramızı iyi tutmak iyidir, güçsüz bile olsa yardımcı olabilirler veya sorun çıkartabilirler.

İkimiz beraber şehir merkezine yürürken küçük bir şehre göre oldukça canlı olması dikkatimi çekti. Tezgahlarda tutulan taze balıkları gördüğümde bir kaç tane almak için durdum. Balık yemeyeli bir süre olmuştu. Bir kaç iri ve taze balık aldıktan sonra şehrin merkezine vardı, merkezde devasa bir kule vardı. Tabelasından şehir bekçilerinin bahsettiği yer olduğunu anladım.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin