Yerden bir anda onlarca ağaç ve bitki yükseldi, her biri hızla büyürken bir anda kestiğim ve düzledim arazi tekrar ormanlık bir alana dönüşmüştü. Ağaçların bir farkı yoktu, bitki örtüsü tamamen orman ile uyumluydu, bu yüzden bir kişinin şüphelenme şansı yoktu. Bu gerçekten ince ama önemli bir noktaydı. Ağaçlar ve bitkiler sessizce kokusuz ve renksiz bir gaz yayıyordu, bu gaz kişiyi öldürmezdi ama bilincini körelterek algılarını düşürürdü. Ormanın merkezinde dururken meditasyon haline geçtim ve ruhsal gücümü ormana yaydım, tüm ağaçları hatta bitkileri hissedebiliyordum. Ağaçlar ve bitkiler yer değiştirmiyordu ama bir anda bir ağacı kontrol ettim ve dallarını gererek ileriye savurdu. Bir anda araziye giren bir düşük rütbeli canavar kıyma haline dönerken kanlara bulanmış ağaç eski haline geri döndü. Bitkilerden bir kaç tanesini kontrol ettim ve dallara konan kuşlar tepki veremeden sarmaşıklar tarafından sarılarak ezildi ve öldü.
Bitkilerin yaydığı gaz ile bir kurt sürüsü sersemlerken dikkatle onları izledim, bir rabirentte gibi etrafta dolaşıyorlardı. Her seferinde kenara ulaştıklarında kenardaki ağaçlar yolunu kapatıyor ve farklı bir rotaya giderken ormanın içine doğru ilerliyorlardı, bir kaç sarmaşığı kontrol ettim ve doğal bir şekilde büyürken yolları kapattı, ormanı kontrol ederken canavarları bir yönden diğer yöne götürüyordum. Sis ile aptallaşan canavarlar tepki veremeden yerden fırlayan onlarca kök onları sardı ve ezerek yok etti. Tek sorun ormanın bir kaç yüz metre çapında olmasıydı, eğer bir kilometre olsaydı çok daha iyi olurdu ama güçlü birisi için yeterli değildi. Yüz metre çaplık bir orman anında bir büyük ustanın alev saldırısı ile yok olabilirdi.
Son bir günüm kaldı, bu sürede teknikte uzmanlaşırken orman büyümeye ve genişlemeye başladı. Bir kaç ağaç kontrol edebilirken bu sayı az miktarda da olsa artabiliyordu. Eğer aynı anda tüm ormanı kontrol edebilir ve çapı bir kaç km olabilirse gerçekten harika bir teknik olacaktı. Tüm ahşap enerjimi harcarken sürekli yüzüğümden taşlar çıkartarak enerjimi yeniledim ve tekrar tekrar teknikte uzmanlaştım. Fark etmeden ahşap kanunlarım gelişirken bir anda bedenim bir aydınlanmaya girdi ve ormanın ahşap gücü bedenime akarken gözlerimi kapatıp meditasyon haline girdim. Tüm ormanın enerjisi bedenime akarken iç dünyamdaki ahşap dalı hızla büyümeye başladı. Yeşil filizler dallardan uzarken dalın uç kısmı bir yassı form aldı ve bir yuva gibi şekillenirken yuvanın ucunda bir futbol topu büyüklüğünde yarı sıvı yarı kristalleşen bir yeşil çekirdek oluşmaya başladı. Ahşap elementi dalın hızla genişlemiş ve diğer dalların neredeyse dört katı büyüklüğüne ulaşmıştı.
İlk çekirdeğimin ahşap elementi olmasını beklemiyordum ama ne kadar yüksek seviyeli teknikler kullanılırsa o element yatkınlığı artıyordu. Sadece bir hafta ama etkisi muazzamdı, önceden emdiğim yeşil kristal enerjisi ile dar boğazımı kırmıştım. Şimdi hedefim diğer dört elementti, bu kulede diğer dördünde çekirdek oluşturacağıma emindim.
Aydınlanmam biterken kendimi salonda buldum, herkes hararetle arkadaşı ile teknikleri konuşurken salona gelmem ile dikkatleri üzerime çektim. Salona bakınca son kalan kişi olduğumu fark ettim, benim gelmemle havada onlarca küre tekrar ortaya çıktı ve herkes heyecanla hediyesini alan çocuklar gibi görünürken küreler açılmaya başladı. Küre açılırken içinden bir kitap çıktı, donup kalırken kitaba baktım. Doğanın bedeni kılavuzunu görünce şaşırdım, bir tek ben değil. Abigail, Claire, Kuro, Rhino ve bir kaç kişide daha küreden kılavuz çıkmıştı. Diğerleri element takviyesi alırken biz teknik almıştık ama bu beni daha mutlu etti. Bir üst düzey kılavuz daha, ahşap elementi için ne kadar kılavuzum olursa o kadar mutlu olurdum.
Kule Sesi: Tebrikler, beklediğimden daha fazla kişi tekniklerde uzmanlaştı. Uzmanlaşan her kişi için yeni bir aynı kademe teknik ödüldür. Diğerleri takviye alacaktır, bu ödüller ile deneme bitti. Son denemeye geçiliyor, bu sefer enerji kullanmakta özgürsünüz. Rakipleriniz aynı canavar dalgası olacaktır. Ne kadar fazla düşman ölürse o kadar fazla ödül alırsınız. Puana göre asıl ödüller bitişte dağıtılacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...