5 Yıl

165 20 4
                                    

Sınavlar çoktan bitmişti, rozeti almak için kıdemlinin odasındaydım. Ortam çok gergin ve tuhaftı, bir çok kişinin bana heyacanlı gözlerle baktığını fark etmiştim.

-Kıdemli; Sınavı 6.aşama olarak tamamlayan iki kişiden birisin, bu tüm kayıtlarımızda bir ilk.

-Uğur; İki kişi ? O gençte mi geçti ?

-Kıdemli; Evet, o genç dediğin Oluşum loncası ustasının torunu.

Anlamıştım, yaşına göre çok tecrübeli duruyordu. Düşüncelere dalarken, kıdemli bir kutu çıkardı ve bana verdi.

-Kıdemli; Bu kutuda  ilk aşama oluşum loncası üyeleri için bir resmi forma ve bir rozet var. Artık okulda forma olarak bunu giyebilirsin. Görevleri görev salonundan alarak biraz ödülde kazanbilirsin. Ödüllerle sadece ruh taşı değil aynı zamanda onur puanı kazanırsın.

-Uğur; onur puanı ?

-Kıdemli; Loncaya yaptığın katkıyı temsil eder, bir kitap kiralamak veya bir eşya almak için onur puanları bazen ruh taşından daha değerlidir. 

Elini sallarken diğerleri odadan çıktı ve kutuyu elime verdikten sonra arka tarafa giderek bir kitap çıkartı. Bana doğru kitabı fırlatırken, şaşkınlıkla ona baktım.

-Kıdemli; Bu benden küçük bir hediye, altıncı seviye olduğun için sana özel bir bilgi vermeme izin ver.

-Uğur; Özel bir bilgi ?

-Kıdemli; Beş yıl sonra çekirdek öğrenci sınavları ortak bir harabede yapılacak. Bu harabeye yedi farklı dünyadan giriş var, bu dönemde kendini iyi geliştir. Altıncı aşama oluşum öğrencisi olduğun için girmeye hak kazandın. Umarım yolunda ilerleyebilirsin.

-Uğur; İç öğrenci bile değilim.

-Kıdemli; Gerek kalmadı, aşama 6 simyacı, şifacı ve oluşum öğrencilerinin özel bir konumu vardır. Artık iç öğrenci olmak için uğraşmana gerek yok. Sadece kitaba çalış ve harabede hayallerini gerçekleştir. Şimdilik gidebilirsin.

Şaşkın bir durumda geri dönerken sessiz kalmıştım. Maria ve Kazuma yanımda bir çok şey söylese bile onları dinleyemeyecek kadar dalgındım. Eve girerken Cassie ortalıkta yoktu ve bir iç çektikten sonra odama girerek kitabı açtım. Tuhaf bir şekilde bu kitap başlangıç seviye bir şey değildi, tam tersine oldukça üst düzey bir kitaptı. Neden benim gibi birine bu kitabı verdiğini merak ederken bir kaç oluşum gözüme takıldı.

-Uzay ve Zaman Kırılması; 8.Aşama'da yapılabilen zor ve hazırlık gerektiren bir oluşum. Ani olarak uzayda hareket etmeyi sağlar. Ani kaçış durumları için kullanışlı olmasa bile ailelerde kaçış için alternatif yol olarak kullanılır. Bazı durumlarda insan içindeki parazitleri aniden alıp hapsetmek içinde kullanılabilir. Bazı ustalar normalde cerrahi olarak çıkarılamayacak parazitlerden kurtulmak için hastalarda kullanır.

Birden aklımda ampuller yandı, kıdemlinin niyetini anladım. Neden bana hiç harabeden dönüşte ne olacağını veya ödülleri bahsetmediğini. Tek bahsettiği 7 dünyadan geçit olması ve ortak bir harabe olmasıydı. Ayrıca bu kitaba sürekli çalışmamı ve isteğim yolda ilerlememi istemişti. Bir oluşum ustası olarak kalbimdeki güveden haberdardı ve bana gizlice bir kaçış rotası gösteriyordu.

Kıdemlinin neden bunu yaptığını bilmiyorum ama kalbimde bir sıcaklık hissettim. Ateşlerim ile güveyi öldürebileceğimi bilmiyordu ve sadece suda yetenekli olduğumu düşünüyordu. Benim için bir kaçış yönü bile göstermişti. Aslında direk kendi sökebilir ama bu durumu daha da karıştırırdı. Hem suçlanacak hem de ben kaçamayacaktım ama harabede durum farklı. Sadece öğrenciler olduğu için oradan başka dünyaya kaçarak özgür olabilirdim.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin