Anlaşma

153 24 0
                                    

Mağaranın içinde bir tane çukur kazdım. Su ile doldurduktan sonra suyu kaynatmaya başladım. Su kaynarken bir kaç tıbbı bitkiyi içine attım ve bitki özlerinin suya karışmasını bekledim. Hap yapmadan önce sakinleşmeliyim ve bu tıbbi banyo zihinimi sakinleştirmek için en iyi seçenek.

Tıbbı banyoda yarım saat dinlendikten sonra sudan çıktım ve kazanımı ısıtmaya başladım. Malzemeleri bu sırada işledim, 32 farklı bitki ve bir kaç canavar kan özü ile tüm malzemeler hazırdı. Tek tek malzemeleri hap kazanına koydum ve hap yapımına başladım. Bu hap ilahiyat alemi hapıydı ve benim için bile zorlayıcıydı. Altın karga alevlerini kullanmam safsızlık açısından daha iyi olunca sözümü kırdım ve alevlerimle tüm kirlilikleri yakarken dikkatlice hapa odaklandım. 

Ahşap elementi ile kazanın içindeki bitki özlerini zarar görmeden ayırmaya ve kaynaştırmaya başladım. İkili elementin en güzel yanı hapı iki element olmadan yaparsak başarı şansı yüzde 10 bile değildi. Bir tanesiyle %30  a çıkardı ama ikisiyle %60'lık bir orana ulaşabilirdiniz. Artı altın karga alevleri normal bir alev değildi ve neredeyse %80 lik bir başarı oranına ulaştım. Ayrıca bu normal marketten alınan haplara göre %40 daha etkiliydi.

Elimde kırmızı hapı tutarken yutup yutmamakta tereddüt ettim.

-Uğur; Kule, sorulara cevap verebilir misin ?

-Kule; Üç hakkın var, bu her katılımcının hakkıdır.

-Uğur; Bu dünya bir hayal dünyası mı yoksa bir cep dünyası mı ?

-Kule; Soru sınavı ilgilendiriyor, cevap verilemez.

-Uğur; Peki buradan çıktıktan sonra seviyem ve gelişmelerim buradaki gibi mi kalacak yoksa kuleye girmeden önceki haline mi dönecek ?

-Kule; Bu yüzden mi eğitimden ziyade kılavuz eğitmeye odaklanmak istiyorsun ? Bir hayal dünyasıysa güç kaybolabilir ama eğitim ruha işler, dünya cep dünyasıysa o zamanda hiç kaybın olmayacak. Fena değil.

-Uğur; Cevap vermedin.

-Kule; Buna cevap veremem, cevabım ilk sorunu dolaylı olarak cevaplar.

-Uğur; Ne sorsam cevap vermiyorsun. Nasıl üç hakkım var , sorumu bile cevaplamazsan bu çok saçma olmaz mı ?

-Kule; Çünkü ben sınav yöneticisiyim istediğimi yapmaya hakkım var. İki soru hakkın kaldı.

-Uğur; Şerefsiz !!!!!!!

-Kule; İki hakkını sonraya saklamanı tavsiye ederim, şimdilik iki sorunu cevaplamadığım için bir ip ucu vereceğim. Sınav için çok güçsüzsün.

Elimdeki hapa bakarken iç çektim, sadece kumar oynayabilirdim. Aslında bu hapı yapmam bile kumar sayılırdı ama hiç kendi malzemi de kullanmamıştım. Bekle kendi malzemi mi kullanmak istersem onun kopyasını mı kullanırım yoksa kendisini mi ? Eğer kendisini kullanırsam o zaman gerçek ama kopyasıysa o zaman sadece bir hayal dünyasıdır ama bunu nasıl anlayacağım.

Yine de hayal dünyasına insanların bilinçlerini kopyalayarak göndermek son derece zor bir şey, bunu yapıyorsa kule son derece güçlü bir eserdir. Bu kadar güçlüyse o zaman ne tür oyunlar oynarsam oynayayım fark edecektir. Büyük ihtimalle eşsiz diye düşündüğüm eşyalarımın bile kopyasını yapmıştır ama asıl kumar benim ruhuma bağlanan saklama deposuna ulaşabilir mi ?

Karadelik tarafından yutulurken bile benimle beraber kalabilmişti, güçlü bir eser olduğuna eminim. Kule onun gibi bir eseri bile kopyalayabilir mi ?

-Kule; O kadar güçlü değil, sadece canlıları tutan bir ruhani kese. İlahi alem aşamasında birinin ruhani kesesi olması çok nadirdir ama benim için sadece bir torba.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin