Final Ödülleri ve Son Sınav

114 16 0
                                    

Salonda kendimi bulduğumda herkes bana tuhaf bir bakış attı.

-Kuro: Bunca zaman ne yaptın ? Üç gündür sınavdasın.

-Uğur: Bitirdim.

-Kuro: Ne ?

-Uğur: Canavar dalgasını bitirdim Kuro. Son canavar liderlerini yok ettim.

-Kuro: Ciddi misin ?

-Uğur: Evet.

-Kuro: Ben sadece demir şövalyelere kadar gelebildim.

Güldüm ve onun başını okşadım.

-Uğur: Bu bile harika, ben küçük bir hile kullandım. Unutma enerji rezervim seninkine göre oldukça fazla. Bu yüzden senden birkaç kat fazla enerjiye sahibim.

-Kuro: Bu adil değil.

-Kule Sesi: Son deneme bitmiştir. Şimdi deneme ödülleri verilecektir.

Küreler ortaya çıkarken herkese ödüller dağıtıldı. Bazıları yine eser ve hap alırken ben yine madalyon almıştım. Herkes son ödülü bekliyordu, genel puana göre ödüller verilecekti ve bu küçük ödüllerden daha büyük olacağı için kimse kıpırdamadan bekliyordu.

-Kule Sesi: İlk başta sıralamayı açıklıyorum. Tebrikler her biriniz sınavı geçtiniz. İlk on kişi kaos taşlarında meditasyon yapma hakkı kazandı. On kişiden sonrakiler telafi ödülü alacaktır. Madalyon alanlar ise farklı bir ek ödül alacaktır. Şimdi sıralamanıza bakın.

-1.Sıra Uğur Kayra  (??)

-2.Sıra Kuro  ( Ahşap Kıtası ) ve Abigail ( Merkez Kıta )

-3.Sıra Ella  ( Merkez Kıta )

-4.Sıra Rhino ( Dünya Kıtası )

-5.Sıra Claire  ( Merkez Kıta )

-6.Sıra Chone ( Dünya Kıtası )

-7.Sıra Lauzan ( Ateş Kıtası )

-8. Sıra Quanne ( Ahşap Kıtası )

-9.Sıra Olivia  ( Ahşap Kıtası )

-10. Sıra Koren ( Yıldırım Kıtası )

Listeye bakarken şaşkınlıkla donup kaldım. Kalabalığın içinde Rhino, Olivia, Quanne, Koren ve diğerlerini görmüştüm ama ilk on içinde olduklarını bilmiyordum. Hepsi yetenekliydi ama bu kadarını beklemiyordum.

-Kuro: Şaşırdın mı ?

-Uğur: Evet.

-Kuro: Potansiyel denemesinde çok odaklandığın için fark etmedin belki ama hepsi imparatorluk potansiyeline sahip. Sen gittikten sonra ciddi bir şekilde çalışmaya başladılar. Belki ilahi alemin üstün aşamalarına ulaşamadılar ama artık çok güçlüler. 

-Uğur: Gerçekten de öyle, kaos taşlarında çalışarak kesinlikle bir uzman olacaklar.

-Kuro: Yine de kocamdan beklendiği gibi ilk sıradasın.

-Uğur: Sende oldukça iyisin, ikinciliği hiç beklemiyordum ama Ella neden üçüncü ?

-Ella: Bu beklenen bir şey, savaş konusu benim eksik olduğum bir konu. Ben bir strateji uzmanıyım ama tek başıma o kadar fazla canavar karşı hamle yapamam. Fiziksel konuda düşük puan aldım, element anlayışında ışık elementi olarak hiç bir avantajım yoktu. Son kılavuz seçerken bile benimle uygun bir kitap olmadığı için teknikte ustalaşamadım. Yine de çok ilginç dış kıtada tanıdıkların hiç basit değil gibi bir çoğu ilk ona girdi.

-Uğur: Gerçekten bu sınav senin için berbattı. Ay savaşçı formun çok fazla enerji harcıyor ve sadece gece aktif. Işık uzmanlığın ise tek başına birden çok rakibe karşı işe yaramaz.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin