Sabah kalktığımda evden dışarı çıktım. Kapıyı kapattığı anda kapının önünde iki kişinin beklediğini fark ettim. Biri beni buraya getiren ihtiyarın kızı diğeri ise genç bir erkekti. Burada bekledikleri belliydi, ben çıktığım anda yarı eğildiler.
-Uğur; Beni görünce eğilmenize gerek yok.
-Erkek; Lütfen kıdemli, gücünüz bile saygımızı hak ediyor.
-Uğur; İmparatorluk en önemli aşamadır. Hızlı geçmekten ziyade bu alanda farklı elementlerde uzmanlaş. Tek bir elementle hızlı geçsen de tiran ve egemende dar boğazlara takılırsın.
-Erkek; Tavsiyeniz için teşekkür ederim kıdemli.
Elimi salladım ve yürümeye başladım, bu sırada ikisi de iki adım arkamdan yürüyordu. Gençten güçlü bir ateş enerjisi sezdim ama sadece bu, sanırım sadece buna odaklanmış ama imp. seviyesini sadece bununla geçerse ileride çok pişman olacak. Kızın enerjisi çok dengeliydi, büyük annesinden tavsiye aldığı belliydi. Kızın tek sorunu kendisine çok güvenmesi ve kibriydi, enerjisi iyi ama kibrinden dolayı hala potansiyeli tam olarak uyanmamıştı.
-Uğur; Bu gün için plan yapıldı mı ?
-Kız; İhtiyarlar bitkileri hazırladı, sizin seçiminizden sonra kasabaya götürülecek.
-Uğur; Tamam, bitkileri seçelim. Alıcınızı daha fazla bekletmeyelim bu kabalık olur.
-Kız; Anlıyorum, yolu göstermeme izin verin.
Kızın kibiri hala güçlüydü, erkeğe tavsiye vermem onu rahatsız etti ve göze çarpmaya çalışıyor ama bunu huyunu yenemezse ona tavsiye vermem.
-Erkek; Kıdemlinin başka bir isteği var mı ?
-Uğur; Avcılardan bu ormandaki durumu tam olarak duymak isterim.
-Kız; Avcıları hemen toplayacağız. Burune.
-Erkek; Tamamdır, avcıları topluyorum kız kardeş Lunniche.
Bir iç çektim, Burune sadece bir soru sordu ama Lunniche onu hemen yanımdan göndermek için bahane olarak kullandı. Burune ayrılırken, Lunicche yolu gösterdi. Bir çok ahşap kasa büyük bir salonda toplanmıştı. Ahşap kasalar 10 cm derinlikte 100x100 cm boyutundaydı, her bitki samanların üzerine bezlere dikatlice konularak yerleştirilmişti. Benim geldiğimi görünce bitkilerden sorumlu olduğunu düşündüğüm bana şarap veren kıdemli hemen işlerini bıraktı ve yanıma geldi.
-Kıdemli; Hoşgeldiniz kıdemli. Lütfen bakın, bunları türlerine göre ayırdık. Eğer beğenirseniz istediğiniz kadar alabilirsiniz.
-Uğur; Anlıyorum, lütfen bir liste yapın. Aldıklarım listeye yazılsın ve sonunda karşılığındaki ödemeyi konuşalım.
-Kıdemli; Hayır.... hayır.... bize zaten büyük bir ödeme yaptınız. Altı ay boyunca ne alırsanız alın sizden ödeme alamayız.
Ona bakarken gerçekten samimi olduğunu fark ettim, bu iyi samimi davranışlar ilişkileri ilerletir. Bitkileri tek tek incelemeye başlarken, 30 bitki seçtim ve bunları kenara ayırdım.
-Uğur; Bunlardan kaç tane elinizde varsa ayırın.
-Kıdemli; Emredersiniz, sadece 30 tür var, başka seçmek ister misiniz ?
-Uğur; Bitki türünden ziyade yapacaklarım için gerekenleri almak daha iyi. Bitkilerin hasat zamanı üzerinden ne kadar zaman geçerse o kadar güç kaybeder.
-Kıdemli; Anlıyorum, lütfen oturun ve hemen hesaplamaları yapalım.
Bir kaç dakika sonra bir genç geldi ve listeyi bana verdi. Listede her bitkiden ortalama olarak 3-4 tane vardı, bu oldukça iyi. Toplam olarak 103 tane bitki aldım ve bu oldukça iyiydi, bunu Cassie'nin olduğu dünyada alsam ortalama olarak 10 ruh taşın ederdi. 10 Ruh taşının buradaki değerini bilmiyorum, onlara ne kadar ödeme yapmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...