Yazar Duyurusu; İlk olarak belirtmek istediğim bir şey var. Bu kitapda tüm üyelerin güçlenip destek kazanması için zaman kazanmam gerekiyordu. Ayrıca Uğur'un güçlerini geliştirmesi için bir süre inzivada kalması gerekiyordu ve bu kitap tamda buna uygun. İleride savaşlar bol bol olacak. O yüzden bu kitapta uzun süre ana karakter uzun süre geçiriyor. Kule sınavını bitirip evren çıktığında işler netleşecek ve 3.kitap başlayacak. 2. kitap sadece kule içinde olanları kapsıyor.
Yazar Duyurusu; Ayrıca hikayeyi beğendiyseniz arkadaşlarınızla arada paylaşın. Yorum yapan daha fazla kişinin olması eğlenceli olabilir. Ayrıca hikaye hakkında bir düşünce ve fikir varsa yazmaktan çekinmeyin. Örneğin, bu kitapta onlarca çeşit yarı-insan ırkı var. Bana yarı insan ırkı önerebilirsiniz, arada bu konularda tıkanıyorum. İsim veya hikayede olabilecek karakterlerde olabilir.
.....................
Etraftan dumanlar yükselirken savaş alanına baktım, savaş çoktan bitmişti. İmparatorluktan gücümüz iki kat daha fazlaydı. Antik golem olmasa bir kaç saat bile dayanamazlardı sadece kaçınılmaz olanı geciktirdiler. Koordineli bir şekilde savaşan bir ordu, güçlü bile olsa hişimarık imparatorluk çocuklarından daha güçlüydü.
-Lisana; Bitti, görmeyeli güçlü destekçiler kazanmışsın.
-Uğur; Asıl şaşıran benim, bir anda bu kadar güçlenmen hile gibi geliyor.
-Dünya Ağacı; Konuşmaya hakkın olduğunu düşünmüyorum.
-Ouroboros; Katılıyorum.
-Ay Tavşanı; Onaylıyorum.
-Uğur;.... Neden wolfy dönmüş gibi hissediyorum.
-Lisana; Bir şey mi dedin ?
-Uğur; Hayır.
-En Yaşlı Ulu; Saray lordu tüm düşmanları temizledik, sıradaki emriniz.
-Uğur; Dinlenin, bir gün burada kalacağız, yaralıları tedavi ettikten sonra imparatorluk şehrine geri dönelim. Zaferle dönüşümüzü diğerleri bilmeli ve taraflarını seçmeli. Lisana daha sonra çadırıma gel özel olarak konuşmak istediğim bir şey var.
-Lisana; Tamamdır.
-Ululardan Birisi; Kim olduğunuzu bilmiyorum Lisana hanım ama yardımınız için teşekkür ederim.
-Lisana; Gerek yok sadece geçmiş borçlarımı kapatmak istedim. Ayrıca ben gelmesem sadece savaş uzardı, kazanan değişmezdi.
-Uğur; Yine de kayıplarımız artacaktı, teşekkürler.
...
.....
.....
Gecenin ilerleyen saatlerinde kampın her yerinde ateşler yanıyordu. Bir çok kişi heyecanla birbiri ile konuşurken çadırın içinde koşuşturan insanlar yaralılarla ilgilendi. 350 kadar kişiden 30 tanesini kaybetmiştik. 100 yakın kişi ise yaralıydı, savaş için kaybedilen canlar çok azdı ama her biri bir bireydi ve kayıplar saray için büyüktü. Büyük bir çadırda oturup savaşta kaydedilen kayıtları okurken, sonraki hareketimi düşünüyordum.
-Lisana; Girebilir miyim ?
-Uğur; Lütfen, bende seni bekliyordum.
İçeri girerken masanın üstündeki raporları görünce gülümsedi.
-Lisana; Lider olmak zor değil mi ?
-Uğur; Zor, gerçekten zor, kaybedilen her hayat için kendimi sorumlu hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...